Hur många km i timmen går man?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Hur många km i timmen går man?

    Alltså vad räknas som normal gånghastighet?
    Det är en fas det går över.

    Den som inte tror att man kan göra nån skillnad bara för att man är liten har aldrig haft en mygga i sovrummet
  2. 1
    Hur många km i timmen går man? Alltså vad räknas som normal gånghastighet?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Omkring...

    6 km/h
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  4. 2
    Omkring... 6 km/h
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Mina kompisar säger att jag går i 110. Normalt är nog runt 7 km/h har jag för mig.
  6. 3
    Mina kompisar säger att jag går i 110. Normalt är nog runt 7 km/h har jag för mig.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Går man raskt går man 6km/h

    När vi fjällvandrade gick vi kanske 3 km per timme med packning och lite terräng
  8. 4
    Går man raskt går man 6km/h

    När vi fjällvandrade gick vi kanske 3 km per timme med packning och lite terräng
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Jag skulle säga att det r få som går så fort
  10. 5
    Jag skulle säga att det r få som går så fort
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Jamen dåså, jag ska ta mig och ett gäng 8 km på 6 timmar och hinna koka lite pulversoppa på spritkök under tiden. Det borde inte vara några problem. *packar ner knopsnören och knopinstruktioner för att fördriva ev dötid*
  12. 6
    Jamen dåså, jag ska ta mig och ett gäng 8 km på 6 timmar och hinna koka lite pulversoppa på spritkök under tiden. Det borde inte vara några problem. *packar ner knopsnören och knopinstruktioner för att fördriva ev dötid*
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Är 6 km/h mer normalt?
  14. 7
    Är 6 km/h mer normalt?
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Jag tycker att 7km/h är svårt att gå man måste nästan springa och då går jag ändå fort
  16. 8
    Jag tycker att 7km/h är svårt att gå man måste nästan springa och då går jag ändå fort
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    Du kan väl engelsk säckknop? Och kärleksknopen är ju suverän att ha med på krogen
  18. 9
    Du kan väl engelsk säckknop? Och kärleksknopen är ju suverän att ha med på krogen
  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10
    Jag kan hängsnaran, den borde imponera. Du har mess förresten.
  20. 10
    Jag kan hängsnaran, den borde imponera. Du har mess förresten.
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11
    Tack!
  22. 11
    Tack!
  23. Medlem sedan
    Dec 2003
    #12
    5-6 km i timmen. Mindre om det är i skogen över stock och sten.
  24. 12
    5-6 km i timmen. Mindre om det är i skogen över stock och sten.
  25. Medlem sedan
    Jul 2002
    #13
    Jag kan nog knata på rätt fort, men jag har ett gäng till som ska hänga med och inte bli borttappade så det går nog långsammare än normalt.
  26. 13
    Jag kan nog knata på rätt fort, men jag har ett gäng till som ska hänga med och inte bli borttappade så det går nog långsammare än normalt.
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14
    Jag svarade

    Det finns ju sjukt mycket annat kul man kan gra med rep, såna där spunkar, nr tre här
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Knop

    Jag har f ö gått kurs en helg om just knopar fast rätt få är intresserade måste jag säga
  28. 14
    Jag svarade

    Det finns ju sjukt mycket annat kul man kan gra med rep, såna där spunkar, nr tre här
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Knop

    Jag har f ö gått kurs en helg om just knopar fast rätt få är intresserade måste jag säga
  29. ÅJ67 m 3 kidz
    #15
    När jag var ute och gick senast så gick jag 1 km på 11 min (enligt klockan) och det var behagligt promenad-tempo. Det blir 5,45 km/timma räknade jag ut. 6 km/timma så får man nog upp lite flås också .
  30. 15
    När jag var ute och gick senast så gick jag 1 km på 11 min (enligt klockan) och det var behagligt promenad-tempo. Det blir 5,45 km/timma räknade jag ut. 6 km/timma så får man nog upp lite flås också .
  31. Medlem sedan
    Jul 2002
    #16
    JAg gillar knopar, men man gör dem ju så sällan så man glömmer bort hur man gör från gång till gång.
  32. 16
    JAg gillar knopar, men man gör dem ju så sällan så man glömmer bort hur man gör från gång till gång.
  33. Medlem sedan
    Jul 2002
    #17
    Skog, men som jag förstår det lätt vandring.
  34. 17
    Skog, men som jag förstår det lätt vandring.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar