En vecka kvar!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    En vecka kvar!

    Om en vecka skall vi byta här hemma och jag skall till jobbet. Det skall bli roligt. Nio veckors sommarlov med tre barn hemma hela tiden, har varit kul, men slitigt. Nu har skola och förskola börjat, så jag får gosa lite extra med bebis en vecka till.

    Det är dock inte helt slut, för jag och mannen har tänkt dela lite på föräldraledighet från januari. (Det blir nog förskola aug. 2113)

    Thea börjar bli riktigt stor, allt hår började växa samtidigt, så att hon har fått en hjälmfrisyr av rätt tjockt hår, som är ca 1 cm. Hon sitter och pillar på allt och välter när hon försöker krypa. I magläge kommer hon bara bakåt och blir jättearg.

    Ha en trevlig helg allihop!
  2. 1
    En vecka kvar! Om en vecka skall vi byta här hemma och jag skall till jobbet. Det skall bli roligt. Nio veckors sommarlov med tre barn hemma hela tiden, har varit kul, men slitigt. Nu har skola och förskola börjat, så jag får gosa lite extra med bebis en vecka till.

    Det är dock inte helt slut, för jag och mannen har tänkt dela lite på föräldraledighet från januari. (Det blir nog förskola aug. 2113)

    Thea börjar bli riktigt stor, allt hår började växa samtidigt, så att hon har fått en hjälmfrisyr av rätt tjockt hår, som är ca 1 cm. Hon sitter och pillar på allt och välter när hon försöker krypa. I magläge kommer hon bara bakåt och blir jättearg.

    Ha en trevlig helg allihop!
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    kunde bara inte hålla fingrarna i styr å fattar att det e felskrivning men fick mej ett gott skratt : aug. 2113: ihih e ni alver? att ni inte berättade tidigare :P
    http://sizzydizzy.bloggplatsen.se/

    Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet!
  4. 2
    kunde bara inte hålla fingrarna i styr å fattar att det e felskrivning men fick mej ett gott skratt : aug. 2113: ihih e ni alver? att ni inte berättade tidigare :P
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hmm 101-åringen som började på förskola.....

    Lite kronisk sömnbrist gör mig lite disträ....
  6. 3
    Hmm 101-åringen som började på förskola.....

    Lite kronisk sömnbrist gör mig lite disträ....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar