Halloj allihopa!
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Halloj allihopa!

    Plussade igår och har utifrån mina beräkningar BF den 30/4 (men kommer mkt troligt få hoppa över till ankomst 2013/05 sen). Det är alltså ännu väldigt tidigt så jag hoppar in här så länge Har försökt i några månader och äntligen lyckades vi!

    Jag är en 22-årig tjej som flyttar från Umeå till Stockholm den sista augusti tillsammans med min sambo. Detta är vårt första barn och vi är jätteglada över beskedet!

    Vilka är ni?
  2. 1
    Halloj allihopa! Plussade igår och har utifrån mina beräkningar BF den 30/4 (men kommer mkt troligt få hoppa över till ankomst 2013/05 sen). Det är alltså ännu väldigt tidigt så jag hoppar in här så länge Har försökt i några månader och äntligen lyckades vi!

    Jag är en 22-årig tjej som flyttar från Umeå till Stockholm den sista augusti tillsammans med min sambo. Detta är vårt första barn och vi är jätteglada över beskedet!

    Vilka är ni?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Välkommen hit!!! Du vet ju redan lite om mig, men om någon annan är nyfiken så...

    25 år, Stockholm, 1a barnet med bf 12 april.
  4. 2
    Välkommen hit!!! Du vet ju redan lite om mig, men om någon annan är nyfiken så...

    25 år, Stockholm, 1a barnet med bf 12 april.
  5. Anonym
    #3
    GRATTIS!!! Jag e e 30 årig blivande 3 barnsmamma från Skåneland = ) Du är så välkommen oavsett bf
  6. 3
    GRATTIS!!! Jag e e 30 årig blivande 3 barnsmamma från Skåneland = ) Du är så välkommen oavsett bf
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Hejsan!

    Jag hoppar också in här!
    Väntar lite smått överraskande tvåan, dottern är 8 månader den 10/9 så blir rätt tätt mellan dem men vi har ju ändå tänkt att vi vill ha ett till barn så lika bra att köra på medan man ännu är inne i småbarnslivet
    28 år och bor i Göteborg!
  8. 4
    Hejsan!

    Jag hoppar också in här!
    Väntar lite smått överraskande tvåan, dottern är 8 månader den 10/9 så blir rätt tätt mellan dem men vi har ju ändå tänkt att vi vill ha ett till barn så lika bra att köra på medan man ännu är inne i småbarnslivet
    28 år och bor i Göteborg!
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Hejsan.
    Jag är en skåning som bor i Stockholm.
    Väntar barn nr 2.
    Vi är väldigt glada (såklart) då vi inte viste om vi skulle kunna få fler barn. Jag utvecklade en svår endometrios efter sonen och tyvärr blir många barnlösa med den sjukdomen. Så vi är fruktansvärt glada att vi lyckades och på egen hand till och med!
  10. 5
    Hejsan.
    Jag är en skåning som bor i Stockholm.
    Väntar barn nr 2.
    Vi är väldigt glada (såklart) då vi inte viste om vi skulle kunna få fler barn. Jag utvecklade en svår endometrios efter sonen och tyvärr blir många barnlösa med den sjukdomen. Så vi är fruktansvärt glada att vi lyckades och på egen hand till och med!
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Kul, hej på er!
  12. 6
    Kul, hej på er!
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Hejsan,

    Vad roligt att höra att det är en till som kommer få tätt Min lilla son är 9 månader nu så det är ju ungefär samma Känns lite nervöst tycker jag!
    Hur tänker ni avseende dagis för er dotter?
  14. 7
    Hejsan,

    Vad roligt att höra att det är en till som kommer få tätt Min lilla son är 9 månader nu så det är ju ungefär samma Känns lite nervöst tycker jag!
    Hur tänker ni avseende dagis för er dotter?
  15. Medlem sedan
    Sep 2012
    #8
    Hejsan, Eksjö bor jag i. BF 8/4. jag är 18 år
  16. 8
    Hejsan, Eksjö bor jag i. BF 8/4. jag är 18 år
  17. Medlem sedan
    Sep 2012
    #9
    Hej! Jag är också ursprungligen från Umeå men har levt nästan hela mitt 16 åriga liv i Stockholm! Jag är gravid med mitt första barn, en liten flicka, och är beräknad till 26:e april! :-)
  18. 9
    Hej! Jag är också ursprungligen från Umeå men har levt nästan hela mitt 16 åriga liv i Stockholm! Jag är gravid med mitt första barn, en liten flicka, och är beräknad till 26:e april! :-)
  19. Medlem sedan
    Sep 2012
    #10
    Haha sorry, skulle va 26 åriga liv! :-)
  20. 10
    Haha sorry, skulle va 26 åriga liv! :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar