Nu är dom här!
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    Nu är dom här!

    Igår kom tvillingarna till världen vår lilla pjke blev 47 cm och lillasyster 45 cm dom vägde
    runt 2,5 båda 2
  2. 1
    Nu är dom här! Igår kom tvillingarna till världen vår lilla pjke blev 47 cm och lillasyster 45 cm dom vägde
    runt 2,5 båda 2
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Grattis! Antar att de var beräknade till ett lite senare datum, men hoppas ni alla mår bra! Här händer tyvärr inte så mkt, det är mest aktivitet i facebookgruppen, men just nu är det många i den här gruppen som antingen har fullt upp med sina nya småttingar eller som bara väntar på att nåt ska hända vilken dag som helst nu... (jag tillhör de senare) Grattis igen!
  4. 2
    Grattis! Antar att de var beräknade till ett lite senare datum, men hoppas ni alla mår bra! Här händer tyvärr inte så mkt, det är mest aktivitet i facebookgruppen, men just nu är det många i den här gruppen som antingen har fullt upp med sina nya småttingar eller som bara väntar på att nåt ska hända vilken dag som helst nu... (jag tillhör de senare) Grattis igen!
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Grattis!
  6. 3
    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Apr 2012
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    Stort grattis! Kram!
  10. 5
    Stort grattis! Kram!
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Grattis X2! Lycka till med de nya små!
  12. 6
    Grattis X2! Lycka till med de nya små!
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Grattis!!! Dubbel glädje och lycka hoppas jag och jag hoppas att ni mår bra allihopa
  14. 7
    Grattis!!! Dubbel glädje och lycka hoppas jag och jag hoppas att ni mår bra allihopa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar