Slemproppen gick!
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Slemproppen gick!

    För 5 år sedan satt jag här hemma och var höggravid och det var BF. Ingen känning alls var det på att någon bebis skulle vara i antågande heller. Klockan blev kväll och vid 22 tiden gick jag på toa för att sedan gå och lägga mig. Då gick slemproppen och värkarna kom igång under natten. Kl. 07.43 var han född vår tredje son!

    Känns som igår och nu blir han 5 år imorgon bitti.

    Stort Lycka till alla ni som fått och ni som väntar och en liten extra tanke till er som föder i natt! ( Fru Ragge kanske??!!)
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Slemproppen gick! För 5 år sedan satt jag här hemma och var höggravid och det var BF. Ingen känning alls var det på att någon bebis skulle vara i antågande heller. Klockan blev kväll och vid 22 tiden gick jag på toa för att sedan gå och lägga mig. Då gick slemproppen och värkarna kom igång under natten. Kl. 07.43 var han född vår tredje son!

    Känns som igår och nu blir han 5 år imorgon bitti.

    Stort Lycka till alla ni som fått och ni som väntar och en liten extra tanke till er som föder i natt! ( Fru Ragge kanske??!!)
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Tack Gabricia
  4. 2
    Tack Gabricia
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Grattis vännen! Hoppas att förlossningen gick bra och att ni mår fint båda två. Hon ser bedårande söt ut på kortet du lagt ut på fb! Lycka till som 3 barn mor nu!
  6. 3
    Grattis vännen! Hoppas att förlossningen gick bra och att ni mår fint båda två. Hon ser bedårande söt ut på kortet du lagt ut på fb! Lycka till som 3 barn mor nu!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar