1 vecka till BF
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    1 vecka till BF

    Å inga känningar på att något är på gång än iaf. Börjar kännas nu som att den här lill* krabaten aldrig vill komma ut. Är så nyfiken på vad det kan vara för någon som döljer sig i magen Men vill nog vänta till BF iaf. Till dess ska jag nog ha hunnit klart med det mesta som jag vill hinna med innan. Tar lite längre tid att göra allt än vad jag tänkte mig, när man känner sig rätt orörlig och trött.
  2. 1
    1 vecka till BF Å inga känningar på att något är på gång än iaf. Börjar kännas nu som att den här lill* krabaten aldrig vill komma ut. Är så nyfiken på vad det kan vara för någon som döljer sig i magen Men vill nog vänta till BF iaf. Till dess ska jag nog ha hunnit klart med det mesta som jag vill hinna med innan. Tar lite längre tid att göra allt än vad jag tänkte mig, när man känner sig rätt orörlig och trött.
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Håller med, visst är man nyfiken Vi har två veckor kvar...
  4. 2
    Håller med, visst är man nyfiken Vi har två veckor kvar...
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Heja på tjejer! Bebisarna kommer vare sig man tror det eller ej. Vips är de där & plötsligt känns graviditeten väldigt avlägsen
  6. 3
    Heja på tjejer! Bebisarna kommer vare sig man tror det eller ej. Vips är de där & plötsligt känns graviditeten väldigt avlägsen
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    snart er tur oxå <3
  8. 4
    snart er tur oxå <3
  9. Medlem sedan
    Feb 2012
    #5
    Jag hade inga känningar (började få lite förvärkar 1v innan bara) sen boom satte det igång på BF+4! Letade också tecken, men det kan sätta igång ändå 25h efter första riktiga värken kom han ut. Lycka till!
  10. 5
    Jag hade inga känningar (började få lite förvärkar 1v innan bara) sen boom satte det igång på BF+4! Letade också tecken, men det kan sätta igång ändå 25h efter första riktiga värken kom han ut. Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar