Föräldralediga i Örebro?
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2012
    #1

    Föräldralediga i Örebro?

    Jag undrar om det finns någon i Örebro som är föräldraledig och kanske vill ta en vagnpromenad? Jag är en mammaledig tjej som från början kommer från Karlstad och känner därför inte så många här och tyvärr inga med barn..
  2. 1
    Föräldralediga i Örebro? Jag undrar om det finns någon i Örebro som är föräldraledig och kanske vill ta en vagnpromenad? Jag är en mammaledig tjej som från början kommer från Karlstad och känner därför inte så många här och tyvärr inga med barn..
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    Hej!
    Det var visst ett tag sedan du skrev, men jag testar...hittade detta när jag sökte på Örebro. Jag är mammaledig med mitt första barn som kom i september. Känner inte heller så många i Örebro så vill gärna få lite nya kontakter. Både för min o sonens skull så är det både roligt och bra att träffa andra :-) Hör gärna av dig! :-)
  4. 2
    Hej!
    Det var visst ett tag sedan du skrev, men jag testar...hittade detta när jag sökte på Örebro. Jag är mammaledig med mitt första barn som kom i september. Känner inte heller så många i Örebro så vill gärna få lite nya kontakter. Både för min o sonens skull så är det både roligt och bra att träffa andra :-) Hör gärna av dig! :-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2015
    #3
    hej! jag är 28år bor i fjugesta tillsammans med min man och våra 2 barn Thindra född 2008 och Novha född 2012 väntar nu vårat 3:e som är berräknad den 19/9-2015 jag söker lite mamma vänner som bor i örebro som kanske vill ses
  6. 3
    hej! jag är 28år bor i fjugesta tillsammans med min man och våra 2 barn Thindra född 2008 och Novha född 2012 väntar nu vårat 3:e som är berräknad den 19/9-2015 jag söker lite mamma vänner som bor i örebro som kanske vill ses
  7. Medlem sedan
    Apr 2012
    #4
    Hej Annelie!
    Vad kul! Jag har en son född 2012 och väntar nu nr 2 som är beräknad 13 augusti. Träffar också gärna fler blivande mammor :-)
  8. 4
    Hej Annelie!
    Vad kul! Jag har en son född 2012 och väntar nu nr 2 som är beräknad 13 augusti. Träffar också gärna fler blivande mammor :-)
  9. Medlem sedan
    Jul 2015
    #5
    jaaaa absolut har haft väldigt många med vänninor som tyvärr stack sin väg när de fick höra att jag vänta mitt första barn 2008 snacka om vilka riktiga såkallade "sanna vänner" har du FB (facebook)
  10. 5
    jaaaa absolut har haft väldigt många med vänninor som tyvärr stack sin väg när de fick höra att jag vänta mitt första barn 2008 snacka om vilka riktiga såkallade "sanna vänner" har du FB (facebook)
  11. Medlem sedan
    Apr 2012
    #6
    Verkar som att det ofta är så tyvärr... :-( De som jag träffar nu för tiden är nästan enbart mammor faktiskt.. på gott och ont ;-) Såklart jag har fb! :-) Där är jag inne typ jämt. Och aldrig här egentligen... var bara tur att jag fick ett mail om att någon skrivit i den här tråden. Sök på Susanne Eliasson på fb så borde du hitta mig!
  12. 6
    Verkar som att det ofta är så tyvärr... :-( De som jag träffar nu för tiden är nästan enbart mammor faktiskt.. på gott och ont ;-) Såklart jag har fb! :-) Där är jag inne typ jämt. Och aldrig här egentligen... var bara tur att jag fick ett mail om att någon skrivit i den här tråden. Sök på Susanne Eliasson på fb så borde du hitta mig!
  13. Medlem sedan
    Jul 2015
    #7
    ahhha oki har oxå fb Annelie Svensson heter jag där
  14. 7
    ahhha oki har oxå fb Annelie Svensson heter jag där
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar