Precis gjort abort, mår dåligt....
Abort
  1. Anonym
    #1

    Precis gjort abort, mår dåligt....

    Har precis i förra veckan gjort en medicinsk abort hemma. Både jag och min sambo var rörande överrens om att detta var det enda rätta just nu. Vi har sedan tidigare 3 barn varav det yngsta är under året. Vår relation är trygg och kärleksfull. Att jag gjort abort är jag inte så fundersam eller ledsen över men ändå mår jag jättedåligt! Känner mig helt nere, vill bara vara hemma i mysbrallor och inte göra nånting. Har ingen direkt aptit, vill helst inte hitta på nåt. Känner mig ledsen och nedstämd. Vet egentligen inte vad jag är ledsen över.....jag ångrar absolut inte att vi gjorde abort. Min sambo tycker jag ska "rycka upp mig". Men jag kan inte.....Har egentligen ingen annan att ventilera det här med. Min mamma vet om aborten men det är inget jag vill hålla på och prata om med henne. Har ingen lust att berätta för min bästa vän heller, varför vet jag inte egentligen.....Trots att min sambo är världens underbaraste så känner jag mig så ensam i detta.....Usch!!!!
  2. 1
    Precis gjort abort, mår dåligt.... Har precis i förra veckan gjort en medicinsk abort hemma. Både jag och min sambo var rörande överrens om att detta var det enda rätta just nu. Vi har sedan tidigare 3 barn varav det yngsta är under året. Vår relation är trygg och kärleksfull. Att jag gjort abort är jag inte så fundersam eller ledsen över men ändå mår jag jättedåligt! Känner mig helt nere, vill bara vara hemma i mysbrallor och inte göra nånting. Har ingen direkt aptit, vill helst inte hitta på nåt. Känner mig ledsen och nedstämd. Vet egentligen inte vad jag är ledsen över.....jag ångrar absolut inte att vi gjorde abort. Min sambo tycker jag ska "rycka upp mig". Men jag kan inte.....Har egentligen ingen annan att ventilera det här med. Min mamma vet om aborten men det är inget jag vill hålla på och prata om med henne. Har ingen lust att berätta för min bästa vän heller, varför vet jag inte egentligen.....Trots att min sambo är världens underbaraste så känner jag mig så ensam i detta.....Usch!!!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2017
    #2
    .....
  4. 2
    .....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar