Barninkontinens -enkät
Sängvätning & inkontinens
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Barninkontinens -enkät

    Hej (igen)
    Vi har bestämt oss för att köra ett nytt litet race för att försöka få in så mycket svar som möjligt!

    Om Du har barn som är eller har haft problem med enures (sängvätning) så ber vi dig nu att ta 5 min och fylla i vår enkät!

    Enkäten är till för att vi ska kunna genomföra vårt skolarbete om barninkontinens!

    Klicka här för att komma till enkäten!

    Även om Du/ Ni svarat på denna enkät tidigare så ber vi dig gärna att göra det på nytt och försöka få med så många svar som möjligt.

    Än en gång, tack på förhand!
  2. 1
    Barninkontinens -enkät Hej (igen)
    Vi har bestämt oss för att köra ett nytt litet race för att försöka få in så mycket svar som möjligt!

    Om Du har barn som är eller har haft problem med enures (sängvätning) så ber vi dig nu att ta 5 min och fylla i vår enkät!

    Enkäten är till för att vi ska kunna genomföra vårt skolarbete om barninkontinens!

    Klicka här för att komma till enkäten!

    Även om Du/ Ni svarat på denna enkät tidigare så ber vi dig gärna att göra det på nytt och försöka få med så många svar som möjligt.

    Än en gång, tack på förhand!
  3. Anonym
    #2
    Nu kommer jag med ifrågasättanden igen.
    1. Hur lång tid har ni på er att göra denna uppsats egentligen?
    2. Varför vill ni att folk som redan fyllt i den gör det igen? Har ni börjat om från noll? Är enkäten ändrad?
  4. 2
    Nu kommer jag med ifrågasättanden igen.
    1. Hur lång tid har ni på er att göra denna uppsats egentligen?
    2. Varför vill ni att folk som redan fyllt i den gör det igen? Har ni börjat om från noll? Är enkäten ändrad?
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Jag tror det är ett troll...
  6. 3
    Jag tror det är ett troll...
  7. Anonym
    #4
    Ja man kan ju börja undra.
  8. 4
    Ja man kan ju börja undra.
  9. Liz*
    #5
    För många konstiga frågor.
  10. 5
    För många konstiga frågor.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar