Men det har varit så svårt att hitta sedan de ändrade AFF. Nu loggade jag in och märkte att jag ju sparat gruppen i mina favortier, så då behöver jag inte leta längre. ^^
Tvillingarna mår prima. Hugo opererade bort halsmandlar och polyper för en månad sen, på grund av ständigt återkommande halsflusser/infektioner + sömnapné. Nu har han (peppar peppar) bara blivit hemskickad från förskolan EN gång denna teminen! Innan var det 1-2 gånger i veckan. Samantha är riktigt bestämd, hennes favoritord nu är; NEJ, Näe, nejje, inte sååå, och nej MIN! Men det bara sprutar ut nya ord konstant. Toffs sa hon i morse och pekade på huvudet. ^^ HUgo pratar mindre, men helt plötsligt säger han ord som vi inte trodde han kunde. Han kan nog orden men väljer att inte prata, det fungerar ju utmärkt att peka! Han har lärt sig stå på ett ben alldeles nyligen. Snacka om att mamma blev överraskad! ^^
I går när vi gick ner för trappan så sa han först "dutti" =duktig, och sen kom ett nytt ord "siikti"=förskitig. Så han snappar upp mycket mer än vad man tror.
De är riktiga gullungar, och det blir lättare och lättare att ha tvillingar. Visst, det är otroligt mycket bråk och spring efter dem fortfarande, men nu ser vi en ljusning. =) OCh de tycker ju så mycket om varandra, och busar och krama och pussas.. Det är så man smälter. =)

Hur går det för era små?