Trean kommer sista Maj!
_1101 Januaribarn
  1. Tripptrapptrull
    #1

    Trean kommer sista Maj!

    Men har lovat mannen att vara anonym ett tag till. Men vill ju berätta!! Så fort våra föräldrar och syskon vet så vet ni, lovar! Funderar på tröjor till storasyskonen där det står; jag ska bli storebror/syster på! Vet någon var man får tag på dessa? Kommer i så fall inom hyfsat snar framtid en bild i Januarigruppen på fb. =)

    Är i vecka 5+2 och mår bra hittills, lite känningar i fogarna, men ingenting jag inte överlever. =)
  2. 1
    Trean kommer sista Maj! Men har lovat mannen att vara anonym ett tag till. Men vill ju berätta!! Så fort våra föräldrar och syskon vet så vet ni, lovar! Funderar på tröjor till storasyskonen där det står; jag ska bli storebror/syster på! Vet någon var man får tag på dessa? Kommer i så fall inom hyfsat snar framtid en bild i Januarigruppen på fb. =)

    Är i vecka 5+2 och mår bra hittills, lite känningar i fogarna, men ingenting jag inte överlever. =)
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Nämen vad härligt, grattis!
  4. 2
    Nämen vad härligt, grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar