Grattis till alla Oktoberbarn!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Grattis till alla Oktoberbarn!

    2 år.....jisses va tiden går fort. Vår lillgrabb fyllde 2 i söndags. Vi firade med tårta, presenter och sång så klart. Det är bara bilar som gäller nuförtiden. Hoppas all Oktoberbarn får en riktigt härlig födelsedag! Kram
  2. 1
    Grattis till alla Oktoberbarn! 2 år.....jisses va tiden går fort. Vår lillgrabb fyllde 2 i söndags. Vi firade med tårta, presenter och sång så klart. Det är bara bilar som gäller nuförtiden. Hoppas all Oktoberbarn får en riktigt härlig födelsedag! Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Vi firar 2 år idag, jag tänkte mig tillbaka på morgonen hur det var den där onsdag morgonen för två år sen. Eftersom mina barn (båda två för en gångs skull) tyckte att 20 över 5 var den bra tid att börja titta på TV så har jag idag varit vaken ungefär samma tider som då och kunde titta på klocka och fundera på vad vi gjorde vid den tiden.

    I eftermiddag blir det tårta (får se om födelsedagsbarnet vill ha någon, han är inte så mycket för kakor, bullar och tårta). Paketen är redan öppnade, den grejen har han fattat.

    Grattis till övriga oktoberbarn, hoppas ni får bra födelsedagar.
  4. 2
    Vi firar 2 år idag, jag tänkte mig tillbaka på morgonen hur det var den där onsdag morgonen för två år sen. Eftersom mina barn (båda två för en gångs skull) tyckte att 20 över 5 var den bra tid att börja titta på TV så har jag idag varit vaken ungefär samma tider som då och kunde titta på klocka och fundera på vad vi gjorde vid den tiden.

    I eftermiddag blir det tårta (får se om födelsedagsbarnet vill ha någon, han är inte så mycket för kakor, bullar och tårta). Paketen är redan öppnade, den grejen har han fattat.

    Grattis till övriga oktoberbarn, hoppas ni får bra födelsedagar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar