huggande smärta?
_1210 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    huggande smärta?

    Finns det någon mer här som känner typ som huggande smärta som trycker neråt, långt nere.
    typ nere i bäckenet.
  2. 1
    huggande smärta? Finns det någon mer här som känner typ som huggande smärta som trycker neråt, långt nere.
    typ nere i bäckenet.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Japp. Tror att förlossningen har satt igång för min del. Inga regelbundenhet än så länge och behöver bara stanna till lite för att det inte skall göra ont. Så ingen panik än. Förhoppningsvis blir det en liten bror ikväll eller inatt.
  4. 2
    Japp. Tror att förlossningen har satt igång för min del. Inga regelbundenhet än så länge och behöver bara stanna till lite för att det inte skall göra ont. Så ingen panik än. Förhoppningsvis blir det en liten bror ikväll eller inatt.
  5. Anonym
    #3
    ok, håller tummarna för dig!

    har du haft sammandragningar under tiden du känt av den smärtan?
  6. 3
    ok, håller tummarna för dig!

    har du haft sammandragningar under tiden du känt av den smärtan?
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Japp. Nu börjar det bli obekvämt att sitta och vila. Nu börjar gå-perioden..... Jönsa runt i lägenheten. Syrran kommer snart o hämtar sonen han får sova hos henne inatt. Själv då? Hur känns det?
  8. 4
    Japp. Nu börjar det bli obekvämt att sitta och vila. Nu börjar gå-perioden..... Jönsa runt i lägenheten. Syrran kommer snart o hämtar sonen han får sova hos henne inatt. Själv då? Hur känns det?
  9. Anonym
    #5
    jag har inte sammandragningar utan känner bara de där huggande smärtorna och känner mig "svullen" i underlivet, inte vid klitoris utan själva...ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
    jag har ca 3 veckor kvar.
  10. 5
    jag har inte sammandragningar utan känner bara de där huggande smärtorna och känner mig "svullen" i underlivet, inte vid klitoris utan själva...ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
    jag har ca 3 veckor kvar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar