Dela kroppen på två pass
Fråga Lofsan om träning
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Dela kroppen på två pass

    Hej,
    Jag vill dela upp min träning på två pass och undrar om du har några tips på hur jag ska tänka. Jag tränar regelbundet och kör Lofsanstyle. Jag lägger mycket fokus på ryggträning och vill dela upp passet på två då mina träningspass annars blir väldigt långa. Vilka kroppsdelar är bässt att köra ihop? Ditt svar skulle betyda mycket för mig. /Nancy
  2. 1
    Dela kroppen på två pass Hej,
    Jag vill dela upp min träning på två pass och undrar om du har några tips på hur jag ska tänka. Jag tränar regelbundet och kör Lofsanstyle. Jag lägger mycket fokus på ryggträning och vill dela upp passet på två då mina träningspass annars blir väldigt långa. Vilka kroppsdelar är bässt att köra ihop? Ditt svar skulle betyda mycket för mig. /Nancy
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    Expert
    #2
    Haha, Lofsanstyle! :-)

    Du kan kombinera övningarna på ett oändligt antal sätt, det viktigaste är att du känner att du orkar hålla koncentrationen och tempot uppe hela passet och att kroppen får tillräcklig återhämtning mellan träningspassen. Här är några förslag på hur du kan kombinera övningar/muskler/fokusområden. Prova dig fram!

    Rygg, biceps, core
    Bröst, triceps, axlar, core
    Ben

    Framsidan av kroppen: biceps, bröst, axlar, framsida lår, core
    Baksidan av kroppen: Triceps, baksidan av axlarna, ryggen, rumpa, baksida lår, vader

    Överkroppsövningar
    Underkroppsövningar
    Konditionsövningar
  4. 2
    Haha, Lofsanstyle! :-)

    Du kan kombinera övningarna på ett oändligt antal sätt, det viktigaste är att du känner att du orkar hålla koncentrationen och tempot uppe hela passet och att kroppen får tillräcklig återhämtning mellan träningspassen. Här är några förslag på hur du kan kombinera övningar/muskler/fokusområden. Prova dig fram!

    Rygg, biceps, core
    Bröst, triceps, axlar, core
    Ben

    Framsidan av kroppen: biceps, bröst, axlar, framsida lår, core
    Baksidan av kroppen: Triceps, baksidan av axlarna, ryggen, rumpa, baksida lår, vader

    Överkroppsövningar
    Underkroppsövningar
    Konditionsövningar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar