6 månader har gått
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    6 månader har gått

    Jädrans vad tiden går fort med en liten trea. Lille O börjar bli stor, tuggar när han äter, vägrar mos men med brödbitar i duger det.
    Detta har gjort att jag faktiskt inriktat mig på att laga mer mat hemma. Tänk att det ska ta tre barn innan jag blir en bullmamma.

    Gött va Angiesry?
  2. 1
    6 månader har gått Jädrans vad tiden går fort med en liten trea. Lille O börjar bli stor, tuggar när han äter, vägrar mos men med brödbitar i duger det.
    Detta har gjort att jag faktiskt inriktat mig på att laga mer mat hemma. Tänk att det ska ta tre barn innan jag blir en bullmamma.

    Gött va Angiesry?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Kul. Man lär sig nytt om sig själv för varje nytt barn har jag insett.

    Det är ganska osannolikt att det redan har gått ett halvår sedan vi födde våra småknoddar!
  4. 2
    Kul. Man lär sig nytt om sig själv för varje nytt barn har jag insett.

    Det är ganska osannolikt att det redan har gått ett halvår sedan vi födde våra småknoddar!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Tiden går verkligen läskigt fort! Fast när jag tänker på hur jag låg i soffan och inte fick i mig en smula av något vid den här tiden förra året, så känns det ändå inte så länge sen Bullmamma, tja jag försöker ibland, men blir nog aldrig riktigt en sådan. Bebismat blir det nog både och av när Iris börjar äta ordentligt, får se vad hon gillar
  6. 3
    Tiden går verkligen läskigt fort! Fast när jag tänker på hur jag låg i soffan och inte fick i mig en smula av något vid den här tiden förra året, så känns det ändå inte så länge sen Bullmamma, tja jag försöker ibland, men blir nog aldrig riktigt en sådan. Bebismat blir det nog både och av när Iris börjar äta ordentligt, får se vad hon gillar
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Joråsåatt. Dert är synd om denna sida, många här är inte med på FB och får inte komma in så då tänkte jag vara här lite mer också

    Tjena!
  8. 4
    Joråsåatt. Dert är synd om denna sida, många här är inte med på FB och får inte komma in så då tänkte jag vara här lite mer också

    Tjena!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Ossian gillar inte burk så mycket men lite av det andra. Vi ammar järnet ett par månader till och så kan de vänja sig i lugn takt.
  10. 5
    Ossian gillar inte burk så mycket men lite av det andra. Vi ammar järnet ett par månader till och så kan de vänja sig i lugn takt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar