Lillebror är här!
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Lillebror är här!

    På utsatt dag kom han. Våran andra lille prins!
    5 oktober, 01.14, 3760g tung och 52 cm lång.
    Och naturligtvis den absolut sötaste och gosigaste och härligaste lilla knyte till lillebror som världen någonsin skådat! ( vi är inte ett dugg partiska )

    Förlossningen gick supersmidigt. Skippade lustgas efter att ha provat det under en värk. Men ärligt. Det är inte huvudet som gör ont under en förlossning så varför behandla hjärnan? I alla fall så fick jag en spinalbedövning istället. Vilket gjorde susen. Så mycket lättare att jobba igenom värkarna och fokusera på det jobb som faktiskt måste göras. rekomenderas!

    Lycka till till alla er som väntar och hoppas på att se fler uppdateringar med fler små knyten som kommit till världen!

    Cyberkramar till er alla!
  2. 1
    Lillebror är här! På utsatt dag kom han. Våran andra lille prins!
    5 oktober, 01.14, 3760g tung och 52 cm lång.
    Och naturligtvis den absolut sötaste och gosigaste och härligaste lilla knyte till lillebror som världen någonsin skådat! ( vi är inte ett dugg partiska )

    Förlossningen gick supersmidigt. Skippade lustgas efter att ha provat det under en värk. Men ärligt. Det är inte huvudet som gör ont under en förlossning så varför behandla hjärnan? I alla fall så fick jag en spinalbedövning istället. Vilket gjorde susen. Så mycket lättare att jobba igenom värkarna och fokusera på det jobb som faktiskt måste göras. rekomenderas!

    Lycka till till alla er som väntar och hoppas på att se fler uppdateringar med fler små knyten som kommit till världen!

    Cyberkramar till er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Gratttis härligt att allt gick bra!!
  4. 2
    Gratttis härligt att allt gick bra!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    GRATTIS!
    vara partisk?
    aldrig hört talas om att nyförlösta föräldrar kan vara partiska!! xD

    skönt att höra att allt gick bra och att smärtlindringen blev lyckad.
  6. 3
    GRATTIS!
    vara partisk?
    aldrig hört talas om att nyförlösta föräldrar kan vara partiska!! xD

    skönt att höra att allt gick bra och att smärtlindringen blev lyckad.
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Oh Massor av Grattis till er.
    Mys nu med er lilla bebis:-)
  8. 4
    Oh Massor av Grattis till er.
    Mys nu med er lilla bebis:-)
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Grattis!

    Jag tänkte så om lustgasen första gången; varför i hela världen ska jag qandas i mig denna, den komme rju bara hjälpa efteråt? Alltså med förträngningen av minnet om hur ont det gjorde. Och det fick jag ju rätt i. Fast sen andra gången använde jag den ändå. Jag vet inte varför riktigt.
  10. 5
    Grattis!

    Jag tänkte så om lustgasen första gången; varför i hela världen ska jag qandas i mig denna, den komme rju bara hjälpa efteråt? Alltså med förträngningen av minnet om hur ont det gjorde. Och det fick jag ju rätt i. Fast sen andra gången använde jag den ändå. Jag vet inte varför riktigt.
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Tack!
    Har eran lille skutt kommit än?
  12. 6
    Tack!
    Har eran lille skutt kommit än?
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #7
    Hur har det gått för dig? Har liten kommit?
  14. 7
    Hur har det gått för dig? Har liten kommit?
  15. Medlem sedan
    Oct 2011
    #8
    Njuter för fullt! Mellan ammningar o blöjbyten och playdoh och Billek med storebror sniffar på lillebror massor! Bebis luktar som bulldeg. Så sött och gott!
  16. 8
    Njuter för fullt! Mellan ammningar o blöjbyten och playdoh och Billek med storebror sniffar på lillebror massor! Bebis luktar som bulldeg. Så sött och gott!
  17. Medlem sedan
    Oct 2011
    #9
    Hur gjorde du nu med trean då?
  18. 9
    Hur gjorde du nu med trean då?
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Körde med gasen, men inte på rätt sätt. Bara tog udden av liksom.
  20. 10
    Körde med gasen, men inte på rätt sätt. Bara tog udden av liksom.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar