Hej alla!

Jag har en son på 9 år, han föddes med dubbelsidig total LKG. Det ser ju inte så trevligt ut, men för mig var han den absolut finaste bebisen på hela jorden. Kom på mig själv med att undrar varför folk stirrade på honom, hade han nått i ansiktet? För att sen komma på att...jaaa just det, han ser ju lite annorlunda ut!
Just nu har han gom-vidgande tandställning inför bentrans. OP som kommer att bli nån gång till våren 2013 (enl vad vi vet nu). Han, som många andra LKG barn, är en riktig kämpe och jag har imponeras över hans mod och vilja många gånger under hans uppväxt. Visst har han haft neråt perioder då ALLT har varit super hemskt och jobbigt men på nått sätt hittar han en väg till det positiva och vi kan ibland skojja över att han fortfarande kan trycka ut vatten genom näsan!

Han har gjort de vanliga OP:arna enl LKG-schemat och det har alltid varit rätt tufft, speciellt då han var lite bebis och inte fick (enl mig) tillräckligt med smärtstillande. Nu är han ju stor nog för att få mofin så jag känner mig lugn inför just den biten gällande bentransOP:n. Ni som gjort den OP:n, hur har det gått för er?