Lillebror Vilmer är här!
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Lillebror Vilmer är här!

    Efter oerhört nervöst väntande på sjukhuset var det äntligen vår tur att gå in på operation. Den 11:e okt 14.14 föddes vår son Vilmer med planerat snitt. Har två barn, 8 och 10 år, som båda föddes med snitt. Aldrig varit så nervös som denna gången men precis lika lycklig som gångerna innan!! Han är helt underbar vår lilla sladdis! Jag ska verkligen njuta av bebistiden nu utan att stressa! Någon annan i samma situation?!
  2. 1
    Lillebror Vilmer är här! Efter oerhört nervöst väntande på sjukhuset var det äntligen vår tur att gå in på operation. Den 11:e okt 14.14 föddes vår son Vilmer med planerat snitt. Har två barn, 8 och 10 år, som båda föddes med snitt. Aldrig varit så nervös som denna gången men precis lika lycklig som gångerna innan!! Han är helt underbar vår lilla sladdis! Jag ska verkligen njuta av bebistiden nu utan att stressa! Någon annan i samma situation?!
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Grattis!
  4. 2
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Tack! Imorgon är Vilmer 1 vecka gammal, helt otroligt att han för en vecka sen fortfarande låg i magen! Om några veckor eller någon månad skulle det vara kul att träffa andra föräldrar med baby. Bor i Enskede och har valt bvc Stureby. Hör gärna av er!
  6. 3
    Tack! Imorgon är Vilmer 1 vecka gammal, helt otroligt att han för en vecka sen fortfarande låg i magen! Om några veckor eller någon månad skulle det vara kul att träffa andra föräldrar med baby. Bor i Enskede och har valt bvc Stureby. Hör gärna av er!
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Stort Grattis!
    Jag håller med, blir nog inga fler barn (har två nu) så det blir till att njuuuta!
    Jag bor i Gubbängen, så en promenad eller fika är jag alltid med på:-)
  8. 4
    Stort Grattis!
    Jag håller med, blir nog inga fler barn (har två nu) så det blir till att njuuuta!
    Jag bor i Gubbängen, så en promenad eller fika är jag alltid med på:-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Kul, hör av mig när jag börjar bli redo för en promenad! När föddes din baby?
  10. 5
    Kul, hör av mig när jag börjar bli redo för en promenad! När föddes din baby?
  11. Medlem sedan
    Oct 2010
    #6
    Ja gör det, vore skoj!
    Hon föddes 24/9 (var beräknad till 3/10)
  12. 6
    Ja gör det, vore skoj!
    Hon föddes 24/9 (var beräknad till 3/10)
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #7
    Grattis till lillebror! Skönt att allt gick bra! Alltid lite nervöst med snitt. Så mycket som kan gå fel.

    Kan inte fatta att våran lille skrutt är snart en månad gammal! Tiden springer iväg! Men försöker ta det lugnt och njuta så mycket som möjligt. Och det får du oxå göra! Lycka till!
  14. 7
    Grattis till lillebror! Skönt att allt gick bra! Alltid lite nervöst med snitt. Så mycket som kan gå fel.

    Kan inte fatta att våran lille skrutt är snart en månad gammal! Tiden springer iväg! Men försöker ta det lugnt och njuta så mycket som möjligt. Och det får du oxå göra! Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar