Bebisprat
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Bebisprat

    Måste ju göra en insatts för att liva upp detta forumet.

    Hoppas alla pappor, mammor och barn mår bra.

    Det har verkligen hänt mycket på de sex månader som jag haft min son.

    Min son börjar bli så stor. Han har redan kommit på att han kan retas med sin mamma. Det förvånar mig att det har kommit så tidigt. Han har så smått börjat smaka lite annan mat än bröstmjölk. Han föredrar bröstmjölk.

    Vad gör ditt barn som förvånar eller överraskar dig?
  2. 1
    Bebisprat Måste ju göra en insatts för att liva upp detta forumet.

    Hoppas alla pappor, mammor och barn mår bra.

    Det har verkligen hänt mycket på de sex månader som jag haft min son.

    Min son börjar bli så stor. Han har redan kommit på att han kan retas med sin mamma. Det förvånar mig att det har kommit så tidigt. Han har så smått börjat smaka lite annan mat än bröstmjölk. Han föredrar bröstmjölk.

    Vad gör ditt barn som förvånar eller överraskar dig?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Oj vad svårt för en trebarnsmamma. Men visst är det häftigt att de har humor så tidigt.
    Jo jag förvånas nog över hur underbar han är. Hade glömt hur underbart det är med ett nytt liv.
    Han är lika snabb med utvecklingen som sina syskonen. Inte undra på att vi var nöjda med två. Vi behövde ladda 7 år tills vi orkade fixa nummer tre
  4. 2
    Oj vad svårt för en trebarnsmamma. Men visst är det häftigt att de har humor så tidigt.
    Jo jag förvånas nog över hur underbar han är. Hade glömt hur underbart det är med ett nytt liv.
    Han är lika snabb med utvecklingen som sina syskonen. Inte undra på att vi var nöjda med två. Vi behövde ladda 7 år tills vi orkade fixa nummer tre
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar