Hänger ni med?
Hem & fritid
  1. Katmilla
    #1

    Hänger ni med?

    Skulle ni säga att ni hänger med i all ny teknik? Så att ni har Iphone, Facebook, Twitter osv. Har ingen modern telefon, det behöver jag nog inte. Men jag har Facebook (för familj o vänner) o har nyligen skaffat twitter mest för att testa bara. Skulle ni kunna tipsa om personer som roliga o ha på sin lista? Just nu har jag bara Amelia o Jonas Gardell på min lista, han uppdaterar iaf jätteofta vilket gör det lite roligare o följa :-)
  2. 1
    Hänger ni med? Skulle ni säga att ni hänger med i all ny teknik? Så att ni har Iphone, Facebook, Twitter osv. Har ingen modern telefon, det behöver jag nog inte. Men jag har Facebook (för familj o vänner) o har nyligen skaffat twitter mest för att testa bara. Skulle ni kunna tipsa om personer som roliga o ha på sin lista? Just nu har jag bara Amelia o Jonas Gardell på min lista, han uppdaterar iaf jätteofta vilket gör det lite roligare o följa :-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Twitter - väldigt lätt faktiskt att hitta många intressanta att följa, (fast man kanske inte tror det när man är ny där...). Mitt tips är kolla på mycket, leta & lär, också genom t ex vad man läser i dagstidningar, webbtv, genom det kan man hitta intressanta sökord (lätt att söka på ord, person e dyl, händelse osv på Twitter). Kolla! Ofta. Regelbundet.
    Och kolla vad sådana du följer och tycker är intressant, vad de följer, så kommer du automatiskt hitta mer som du tycker är intressant. Lycka till!
  4. 2
    Twitter - väldigt lätt faktiskt att hitta många intressanta att följa, (fast man kanske inte tror det när man är ny där...). Mitt tips är kolla på mycket, leta & lär, också genom t ex vad man läser i dagstidningar, webbtv, genom det kan man hitta intressanta sökord (lätt att söka på ord, person e dyl, händelse osv på Twitter). Kolla! Ofta. Regelbundet.
    Och kolla vad sådana du följer och tycker är intressant, vad de följer, så kommer du automatiskt hitta mer som du tycker är intressant. Lycka till!
  5. Katmilla
    #3
    Okej, tackar!! Supersnällt med sånt utförligt svar! :-)
  6. 3
    Okej, tackar!! Supersnällt med sånt utförligt svar! :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar