Höstlov 2012 - vad gör ni?
Skolbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Höstlov 2012 - vad gör ni?

    Hej! Vad gör ni på höstlovet i år? Åker ni iväg eller är ni bara hemma?
    Eller har ni inte möjlighet att vara lediga tillsammans med barnen?

    Min dotter kommer att gå på fritids i år, hon tycker att det ska bli kul - det är ju inga lektioner då!

    Jag hade gärna tagit semester men tyvärr fungerar det inte för mig i år.

    Hur gör ni andra?
    * Redax på Allt för föräldrar *
  2. 1
    Höstlov 2012 - vad gör ni? Hej! Vad gör ni på höstlovet i år? Åker ni iväg eller är ni bara hemma?
    Eller har ni inte möjlighet att vara lediga tillsammans med barnen?

    Min dotter kommer att gå på fritids i år, hon tycker att det ska bli kul - det är ju inga lektioner då!

    Jag hade gärna tagit semester men tyvärr fungerar det inte för mig i år.

    Hur gör ni andra?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Vi skall ta det heeeelt lungt. Har varit ett brutalt tufft ett och ett halvt år och vi är i desperat behov av att sakta ner tempot lite. Sonen får dock gå på dagis måndag och onsdag höstlovsveckan, eftersom han älskar att vara där, han har hur roligt som helst, så då får han gå där, sen kommer min syster ner över höstlovet, så vi ska väl försöka träffa henne och ungarna, inte ofta kusinerna ser varandra på grund av avståndet.
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  4. 2
    Vi skall ta det heeeelt lungt. Har varit ett brutalt tufft ett och ett halvt år och vi är i desperat behov av att sakta ner tempot lite. Sonen får dock gå på dagis måndag och onsdag höstlovsveckan, eftersom han älskar att vara där, han har hur roligt som helst, så då får han gå där, sen kommer min syster ner över höstlovet, så vi ska väl försöka träffa henne och ungarna, inte ofta kusinerna ser varandra på grund av avståndet.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Mina går på fritids halva veckan och lediga halva. Deras bonusmamma är föräldraledig och är ledig med dem ett par dagar. Ena ska gå på dagläger den andre ska bara vara ledig.
    De brukar få vara med mig på jobbet ibland när det är lov, men helt ärligt så har de roligare på fritids.
  6. 3
    Mina går på fritids halva veckan och lediga halva. Deras bonusmamma är föräldraledig och är ledig med dem ett par dagar. Ena ska gå på dagläger den andre ska bara vara ledig.
    De brukar få vara med mig på jobbet ibland när det är lov, men helt ärligt så har de roligare på fritids.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Vi kommer vara lediga i början på veckan tom torsdag. Sedan jobbar jag fredag till söndag. Inget stort planerat, lite småutflykter samt ett besök vid min pappas grav.
  8. 4
    Vi kommer vara lediga i början på veckan tom torsdag. Sedan jobbar jag fredag till söndag. Inget stort planerat, lite småutflykter samt ett besök vid min pappas grav.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Vi åker till Turkiet, Side.
  10. 5
    Vi åker till Turkiet, Side.
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Vi är hemma i lugn och ro. Fixar lite hemma, kanske går på bio eller åker till badhuset någon dag.
  12. 6
    Vi är hemma i lugn och ro. Fixar lite hemma, kanske går på bio eller åker till badhuset någon dag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar