7 år
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    7 år

    I dag fyller min minsting 7 år. Han har bla fått en stor polislegohelikopter av mig.

    Hur är det med era höstbarn?
    Gick det bra att börja ettan?
    Har de fyllt år?
  2. 1
    7 år I dag fyller min minsting 7 år. Han har bla fått en stor polislegohelikopter av mig.

    Hur är det med era höstbarn?
    Gick det bra att börja ettan?
    Har de fyllt år?
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Grattis till minstingen!

    Devin fyllde den 13 oktoner och fick bl a Lego Ninjago och Hot Wheels väggbana som är de stora favoriterna nu för tiden. Lego, lego och bilar, that´s it

    Han älskade att börja ettan så att de fick komma igång med mer skola. Han läser en bok varje kväll och tycker att det är jätteroligt! Fast han blir lite irriterad när jag tycker att han kan vänta med att läsa "Bert" och "Sune" och istället läsa kortare sagor

    Annars är det bara bra med honom. Han har kommit in i någon mysa-med-mamma-fas nu och hade lite svårt igår när han skulle till pappa, för första gången sen vi flyttade när han var 4 år. Jag ger honom så mycket tid och mys jag kan och han till och med offrade kompisar (som är prio 1 annars) för att vara hemma med mig och laga mat, go-killen!

    Hur är det hos er?
  4. 2
    Grattis till minstingen!

    Devin fyllde den 13 oktoner och fick bl a Lego Ninjago och Hot Wheels väggbana som är de stora favoriterna nu för tiden. Lego, lego och bilar, that´s it

    Han älskade att börja ettan så att de fick komma igång med mer skola. Han läser en bok varje kväll och tycker att det är jätteroligt! Fast han blir lite irriterad när jag tycker att han kan vänta med att läsa "Bert" och "Sune" och istället läsa kortare sagor

    Annars är det bara bra med honom. Han har kommit in i någon mysa-med-mamma-fas nu och hade lite svårt igår när han skulle till pappa, för första gången sen vi flyttade när han var 4 år. Jag ger honom så mycket tid och mys jag kan och han till och med offrade kompisar (som är prio 1 annars) för att vara hemma med mig och laga mat, go-killen!

    Hur är det hos er?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar