Har ni det bra?
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Har ni det bra?

    Jag har lagt ner fb...ni som hade mig där förstår säkert varför.
    Ni kan väl inboxa mig era mejladresser här istället?

    kram
  2. 1
    Har ni det bra? Jag har lagt ner fb...ni som hade mig där förstår säkert varför.
    Ni kan väl inboxa mig era mejladresser här istället?

    kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Har förstått att du måste ha haft det jobbigt, utan att eg. veta mer än det man kan lägga ihop från fb.. Hoppas det har löst sig på ett eller annat sätt, och att du är ok... stor kram!
  4. 2
    Har förstått att du måste ha haft det jobbigt, utan att eg. veta mer än det man kan lägga ihop från fb.. Hoppas det har löst sig på ett eller annat sätt, och att du är ok... stor kram!
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Ja usch, det lät inte alls roligt på fb. Hoppas allt löst sig till det bästa! Kram
  6. 3
    Ja usch, det lät inte alls roligt på fb. Hoppas allt löst sig till det bästa! Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Du, jag tänkte skicka et mess häromdagen till dig för att fråga hur det är.
    Hoppas det är ok efter förutsättningarna.

    Jo det är bra med oss
  8. 4
    Du, jag tänkte skicka et mess häromdagen till dig för att fråga hur det är.
    Hoppas det är ok efter förutsättningarna.

    Jo det är bra med oss
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Bara bra med oss. Nu hänger inte jag på fb så jag vet inte riktigt vad som hände men beklagar då det låter trist... Hoppas allt är bra med er nu.
  10. 5
    Bara bra med oss. Nu hänger inte jag på fb så jag vet inte riktigt vad som hände men beklagar då det låter trist... Hoppas allt är bra med er nu.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar