bäcken smärta???
_1211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    bäcken smärta???

    Har haft så fruktansvärt ont i bäckenet på senaste knappt kunnat gå, har nu gått över tiden me lillen ca 4 dagar och frustrationen är förödande:-/ längtar så mycket så ja spricker nu...
    Sammandragningar och förverkar fortsätter och blir dagligen mer smärtsamma, undrar då jag var hos spec bm för en och en halv vecka sedan då va jag redan öppen 1 cm och dom sa "då kommer den nog inom närmsta veckan" vilket uppenbarligen inte stämmer:-/ hur lång kan latensfasen vara egentligen börjar bli psykiskt utmattad av den konstanta smärtan..
    Hoppas min lille vilding där inne vill ut snart.
    // jen
  2. 1
    bäcken smärta??? Har haft så fruktansvärt ont i bäckenet på senaste knappt kunnat gå, har nu gått över tiden me lillen ca 4 dagar och frustrationen är förödande:-/ längtar så mycket så ja spricker nu...
    Sammandragningar och förverkar fortsätter och blir dagligen mer smärtsamma, undrar då jag var hos spec bm för en och en halv vecka sedan då va jag redan öppen 1 cm och dom sa "då kommer den nog inom närmsta veckan" vilket uppenbarligen inte stämmer:-/ hur lång kan latensfasen vara egentligen börjar bli psykiskt utmattad av den konstanta smärtan..
    Hoppas min lille vilding där inne vill ut snart.
    // jen
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Jobbigt att du gått över och att du har ont.. Kanske inte vad du vill höra men jag har hört att man kan vara öppen 1 cm rätt länge innan det sätter igång helt, tyvärr. Men jag håller tummarna att du slipper vänta mer och att liten kommer!
  4. 2
    Jobbigt att du gått över och att du har ont.. Kanske inte vad du vill höra men jag har hört att man kan vara öppen 1 cm rätt länge innan det sätter igång helt, tyvärr. Men jag håller tummarna att du slipper vänta mer och att liten kommer!
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3
    Ja nu e de 7 dagar över tiden men ingen bebbe och smärtan består börjar känna extrem irritation över att den enda hjälp som ges är återigen utskrivna recept på citodon vilka jag trots smärta försöker undvika ta:-/ ska ringa och boka nytt ul imorgon vilket är standard här när man är en vecka övergången.. Nästa steg blir väl nästa rädsla igångsättningen:-S
  6. 3
    Ja nu e de 7 dagar över tiden men ingen bebbe och smärtan består börjar känna extrem irritation över att den enda hjälp som ges är återigen utskrivna recept på citodon vilka jag trots smärta försöker undvika ta:-/ ska ringa och boka nytt ul imorgon vilket är standard här när man är en vecka övergången.. Nästa steg blir väl nästa rädsla igångsättningen:-S
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar