hjälp
Fråga Lofsan om träning
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    hjälp

    Hej jag tränade varige dag innan jag blev gravid och fram till jag va i vecka 4 för sen kunde jag inte göra någonting på gymmet och inte gå några pass heller för det gör för ont i magen. Kan inte äns simma utan att jag har så ont att jag nästan svimmar. Gå rundor kan jag om jag går sakta. En runda på 3 km tog mig 15-20 min innan och samma runda tar nu ca 45-55 min och sista fem min har jag svin ont. Vad ska jag göra för något måste jag göra är en person som måste röra mig mycket annars har jag myror i benen.
  2. 1
    hjälp Hej jag tränade varige dag innan jag blev gravid och fram till jag va i vecka 4 för sen kunde jag inte göra någonting på gymmet och inte gå några pass heller för det gör för ont i magen. Kan inte äns simma utan att jag har så ont att jag nästan svimmar. Gå rundor kan jag om jag går sakta. En runda på 3 km tog mig 15-20 min innan och samma runda tar nu ca 45-55 min och sista fem min har jag svin ont. Vad ska jag göra för något måste jag göra är en person som måste röra mig mycket annars har jag myror i benen.
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    Expert
    #2
    Det låter som att du behöver hjälp av en sjukgymnast. Det är inte normalt att få så ont under graviditeten och särskilt inte i samband med fysisk aktivitet. Att du rör på dig är bra både för dig och fostret men det ska inte göra ont.
  4. 2
    Det låter som att du behöver hjälp av en sjukgymnast. Det är inte normalt att få så ont under graviditeten och särskilt inte i samband med fysisk aktivitet. Att du rör på dig är bra både för dig och fostret men det ska inte göra ont.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar