"siden"-pyjamas, var köpa?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    "siden"-pyjamas, var köpa?

    Jag kan ha frågat tidigare och isåfall ber jag om ursäkt för att jag inte skrivit ner eventuella svar jag fick.

    För x antal år sen var det poppis att ha sån där "siden"-pyjamas,,,ni vet bland utanpå men mjuk inuti. Jag har en gammal som är för stor nu och som har lite trist mönster (eller ja jag har tröttnat på det) och den börjar också bli sliten.

    Men när jag tittat på ny pyjamas i butiker verkar det populära nu vara flanell? Och jag vill inte ha det, jag vill ha i fusk-siden. Och den ska inte kosta skjortan heller.

    Nån som vet var man kan köpa såna nu för tiden?
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    "siden"-pyjamas, var köpa? Jag kan ha frågat tidigare och isåfall ber jag om ursäkt för att jag inte skrivit ner eventuella svar jag fick.

    För x antal år sen var det poppis att ha sån där "siden"-pyjamas,,,ni vet bland utanpå men mjuk inuti. Jag har en gammal som är för stor nu och som har lite trist mönster (eller ja jag har tröttnat på det) och den börjar också bli sliten.

    Men när jag tittat på ny pyjamas i butiker verkar det populära nu vara flanell? Och jag vill inte ha det, jag vill ha i fusk-siden. Och den ska inte kosta skjortan heller.

    Nån som vet var man kan köpa såna nu för tiden?
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Lindex och cubus tror jag har. I alla fall har Lindex
  4. 2
    Lindex och cubus tror jag har. I alla fall har Lindex
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Aha då ska jag kolla där. Cubus tror jag också finns i stan, kan kolla där också då. Tack
  6. 3
    Aha då ska jag kolla där. Cubus tror jag också finns i stan, kan kolla där också då. Tack
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    På Vågen, om de inte lagt ner den senaste tiden..
  8. 4
    På Vågen, om de inte lagt ner den senaste tiden..
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Och jag såg att de fanns ute på Marieberg också. Det gillar jag. Är inte så ofta på stan
  10. 5
    Och jag såg att de fanns ute på Marieberg också. Det gillar jag. Är inte så ofta på stan
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar