mirakel spektakel
_1211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    mirakel spektakel

    Ja kl 4.28 121129 kom våran Ayden till världen han är helt perfekt, 4095 g 56 cm lång föddes 42+1 han visar att hos mamma är onekligen världens bästa plats. Förlossningen va svår trots att jag öppnats 2 cm så va de ju igångsättning för min del och han ville inte lägga huvudet rätt så efter 18 timmar i skär smärta blev de sugklockan, vi har hela familjen haft de lite traumatiskt och jag ser fram emot vila och massa massa hos)) känns som världen just fick ett syfte hoppas de går bra för er andra och massa jul kramar till alla❤❤
  2. 1
    mirakel spektakel Ja kl 4.28 121129 kom våran Ayden till världen han är helt perfekt, 4095 g 56 cm lång föddes 42+1 han visar att hos mamma är onekligen världens bästa plats. Förlossningen va svår trots att jag öppnats 2 cm så va de ju igångsättning för min del och han ville inte lägga huvudet rätt så efter 18 timmar i skär smärta blev de sugklockan, vi har hela familjen haft de lite traumatiskt och jag ser fram emot vila och massa massa hos)) känns som världen just fick ett syfte hoppas de går bra för er andra och massa jul kramar till alla❤❤
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Grattis! Och vilket fint namn han fick!
    Födde första barnet 14:e november 2012.
  4. 2
    Grattis! Och vilket fint namn han fick!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Stort Grattis till Ayden! Jobbigt att förlossningen var svår! Ni får vila nu och njuta av ert underverk.
  6. 3
    Stort Grattis till Ayden! Jobbigt att förlossningen var svår! Ni får vila nu och njuta av ert underverk.
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    grattis till er och till Ayden i efterskott!
    vilket fint namn!

    tråkigt att höra att det var jobbigt men håller tummarna för en massa lugnt julmys nu för er.
  8. 4
    grattis till er och till Ayden i efterskott!
    vilket fint namn!

    tråkigt att höra att det var jobbigt men håller tummarna för en massa lugnt julmys nu för er.
  9. Medlem sedan
    Mar 2012
    #5
    Tack så mycke alla ja det ska bli super mysigt nu och fira hans första jul) god jul på er och mys på nu med era nyfödingar ☺
  10. 5
    Tack så mycke alla ja det ska bli super mysigt nu och fira hans första jul) god jul på er och mys på nu med era nyfödingar ☺
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar