Länge sedan..
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Länge sedan..

    Hur har ni det med era 4 åringar?
    Min är för det mesta ett monster, men en mycket söt sådan..
    Kan allt, vet allt och håller koll på allt och alla! Intresserad av bokstäver
    och siffror, skriver sitt namn och lite annat.
    Gillar Pipp Långstrump och har hittat en kompis på gården som hon gärna leker med,
    som dessutom är född 17/12 2008! Vad är oddsen på det?! Kalaset har de tillsammans
    Älskar att åka till simhallen och hoppar från kanten och dyker under vattnet,
    men hatar att tvätta håret!
    Gillar ingen mat, om det inte är kebab, tacos eller köttullar... Men äter GÄRNA macka...
    Ska på BVC den 14/12 på besiktning, jag gissar på runt 105 cm och 18-19 kilo? Köper 110 i kläder.
    Det var lite från oss!
    God Jul på er alla!!
  2. 1
    Länge sedan.. Hur har ni det med era 4 åringar?
    Min är för det mesta ett monster, men en mycket söt sådan..
    Kan allt, vet allt och håller koll på allt och alla! Intresserad av bokstäver
    och siffror, skriver sitt namn och lite annat.
    Gillar Pipp Långstrump och har hittat en kompis på gården som hon gärna leker med,
    som dessutom är född 17/12 2008! Vad är oddsen på det?! Kalaset har de tillsammans
    Älskar att åka till simhallen och hoppar från kanten och dyker under vattnet,
    men hatar att tvätta håret!
    Gillar ingen mat, om det inte är kebab, tacos eller köttullar... Men äter GÄRNA macka...
    Ska på BVC den 14/12 på besiktning, jag gissar på runt 105 cm och 18-19 kilo? Köper 110 i kläder.
    Det var lite från oss!
    God Jul på er alla!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Hej

    HÄr har jag en tös med mycket egen vilja,envis & trotsig. Hon ska in på 4 års kontroll först 9 jan. Men jag skulle tippa på runt 103 cm & närmre 18kg. Hon drar 110/116 upp till å 110 på byxor.

    Hon fick i höstas förskylningsastma konstaterad. Detta har jag kämpat i ca 3½ år för att få igenom det.

    Hon är en pigg å glad tjej. God Jul
  4. 2
    Hej

    HÄr har jag en tös med mycket egen vilja,envis & trotsig. Hon ska in på 4 års kontroll först 9 jan. Men jag skulle tippa på runt 103 cm & närmre 18kg. Hon drar 110/116 upp till å 110 på byxor.

    Hon fick i höstas förskylningsastma konstaterad. Detta har jag kämpat i ca 3½ år för att få igenom det.

    Hon är en pigg å glad tjej. God Jul
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar