Synd att det är så dött här....
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Synd att det är så dött här....

    Synd att det inte är någon som skriver här mer.
    Våran lille prins är nu över två månader och världens nöjdaste lille krabat. Stor har han blivit oxå. Han har redan storlek 68 på kläder! Han är jättelång
    hoppas att ni andra har det bra med era små oktoerbebisar! Kram!
  2. 1
    Synd att det är så dött här.... Synd att det inte är någon som skriver här mer.
    Våran lille prins är nu över två månader och världens nöjdaste lille krabat. Stor har han blivit oxå. Han har redan storlek 68 på kläder! Han är jättelång
    hoppas att ni andra har det bra med era små oktoerbebisar! Kram!
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Hej! Vad lång er prins är :-) Vår Emil är 92 cm nu och är 11 veckor. Jag tycker att han är lång :-) Vad roligt att han är nöjd er kille. Ibland känns det som att man inte får säga att man har en snäll bebis. Lycka till med allt.
  4. 2
    Hej! Vad lång er prins är :-) Vår Emil är 92 cm nu och är 11 veckor. Jag tycker att han är lång :-) Vad roligt att han är nöjd er kille. Ibland känns det som att man inte får säga att man har en snäll bebis. Lycka till med allt.
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Jag menar 62 cm så klart :-)
  6. 3
    Jag menar 62 cm så klart :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    hallå
    har helt glömt bort att gå in hit och kolla!! Min fb-grupp med oktoberbebisar2012 har blivit så stor så det kanske är en av anledningarna att det är dött här :/

    men jag tänker på dig ibland! fast jag inte känner dig
    du är alltid välkommen in i gruppen!
    https://www.facebook.com/groups/389185347812684/
  8. 4
    hallå
    har helt glömt bort att gå in hit och kolla!! Min fb-grupp med oktoberbebisar2012 har blivit så stor så det kanske är en av anledningarna att det är dött här :/

    men jag tänker på dig ibland! fast jag inte känner dig
    du är alltid välkommen in i gruppen!
    https://www.facebook.com/groups/389185347812684/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar