Hoppas, hoppas, hoppas!
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Hoppas, hoppas, hoppas!

    Åh, vad jag hoppas på att få gå med i denna grupp "på riktigt" och sedan få hänga kvar i nio härliga och kanske jobbiga månader!
    BIM imorgon... Nervöst!
  2. 1
    Hoppas, hoppas, hoppas! Åh, vad jag hoppas på att få gå med i denna grupp "på riktigt" och sedan få hänga kvar i nio härliga och kanske jobbiga månader!
    BIM imorgon... Nervöst!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Nähä, här blev jag inte kvar länge...
    Kanske kommer jag tillbaka... Om det tar sig på nästa försök så hamnar jag ändå i denna grupp. Åh, det är ju evigheter till nästa försök, för att inte tala om nästa BIM!
  4. 2
    Nähä, här blev jag inte kvar länge...
    Kanske kommer jag tillbaka... Om det tar sig på nästa försök så hamnar jag ändå i denna grupp. Åh, det är ju evigheter till nästa försök, för att inte tala om nästa BIM!
  5. Anonym
    #3
    Attans då! Lycka till och hoppas det går vägen vid nästa försök. Håller tummarna för dig (och för mig själv om sisådär 13 dagar)
  6. 3
    Attans då! Lycka till och hoppas det går vägen vid nästa försök. Håller tummarna för dig (och för mig själv om sisådär 13 dagar)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar