Magsjuka
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Magsjuka

    Är idag på BF +2, igår så började slemproppen gå, jättekul får då borde det snart vara på G.
    Men, _men_ familjen här hemma ligger i magsjuka!!!! Sonen hade det natten mot Fredag, dottern och mannen har legat inatt+idag. Hittills har jag klarat mig men det känns lite för bra för att vara sant att bara jag ska slippa. Tänk om det nu dröjer 4 dagar till innan jag insjuknar...då är det frågan om bebis redan är född eller om jag fortfarande är gravid?
    Värsta senariot är att jag har magsjuka under förlossningen!! Jag hoppas verkligen att kroppen reagerar med att skjuta upp förlossningen tills magsjukan är över...

    Tvål och handsprit är mina närmasta vänner just nu....och tvättmaskinens 95C program

    Tur att saker brukar ordna sig men lite tankar far genom mitt huvud nu....
    Pysslaren
  2. 1
    Magsjuka Är idag på BF +2, igår så började slemproppen gå, jättekul får då borde det snart vara på G.
    Men, _men_ familjen här hemma ligger i magsjuka!!!! Sonen hade det natten mot Fredag, dottern och mannen har legat inatt+idag. Hittills har jag klarat mig men det känns lite för bra för att vara sant att bara jag ska slippa. Tänk om det nu dröjer 4 dagar till innan jag insjuknar...då är det frågan om bebis redan är född eller om jag fortfarande är gravid?
    Värsta senariot är att jag har magsjuka under förlossningen!! Jag hoppas verkligen att kroppen reagerar med att skjuta upp förlossningen tills magsjukan är över...

    Tvål och handsprit är mina närmasta vänner just nu....och tvättmaskinens 95C program

    Tur att saker brukar ordna sig men lite tankar far genom mitt huvud nu....
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    oj .. vilket senarium .. men det kan ju hända .. vet en som hade influensa under förlossningen med feber o allt, de fick ett rum med extra tillsyn och sluss på dörren. Håller tummarna för att det går bra. =D
  4. 2
    oj .. vilket senarium .. men det kan ju hända .. vet en som hade influensa under förlossningen med feber o allt, de fick ett rum med extra tillsyn och sluss på dörren. Håller tummarna för att det går bra. =D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar