ännu en ... bilfråga
Många barn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    ännu en ... bilfråga

    Jo, nu är det såhär att förhoppningsvis så kommer vi att utöka våran familj till sex i sommar. Och vi behöver då ha en större bil.
    Bilen måste vara tillräckligt stor för att kunna rymma fyra bilbarnstolar (5, 4, 2 och lilla bebisens), är det någon som har något bra förslag? Och det får gärna vara en äldre modell som man vet håller länge då vi inte har råd att köpa en ny bil.

    Förslag tages tacksamt emot
    Några gillar det ena, andra gillar annat. Det är därför alla flickor blir gifta och all mat äts upp //# Svenskt ordspråk
  2. 1
    ännu en ... bilfråga Jo, nu är det såhär att förhoppningsvis så kommer vi att utöka våran familj till sex i sommar. Och vi behöver då ha en större bil.
    Bilen måste vara tillräckligt stor för att kunna rymma fyra bilbarnstolar (5, 4, 2 och lilla bebisens), är det någon som har något bra förslag? Och det får gärna vara en äldre modell som man vet håller länge då vi inte har råd att köpa en ny bil.

    Förslag tages tacksamt emot
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Hej kan rekommendera en Hyundai trajet.

    Bra familjebil men inte så mycket motor i, skön att köra och mycket plats.

    Sålde min i höstas vilket va dumt nu när jag väntar nr 5
  4. 2
    Hej kan rekommendera en Hyundai trajet.

    Bra familjebil men inte så mycket motor i, skön att köra och mycket plats.

    Sålde min i höstas vilket va dumt nu när jag väntar nr 5
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar