God Jul och Gott Nytt År
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    God Jul och Gott Nytt År

    Jag vill önska er en God Jul och ett gott Nytt År!

    Aktiviteten har dalat här inne och till och med jag är sällan här nu för tiden. Men sidan ligger fortfarande i mina favoriter och någon titt mellan varven blir det. Hoppas att ni har det bra allihop!

    Kram!
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    God Jul och Gott Nytt År Jag vill önska er en God Jul och ett gott Nytt År!

    Aktiviteten har dalat här inne och till och med jag är sällan här nu för tiden. Men sidan ligger fortfarande i mina favoriter och någon titt mellan varven blir det. Hoppas att ni har det bra allihop!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    God fortsättning på dig med Hoppas att 2013 blir ett toppenår för oss alla, vi är ju inte så många kvar men jag tittar in med ojämna mellanrum tycker att det är lite trist att all aktivitet i stort sett flyttat till FB b¨åde här och i Troj och Minjas grupper oxå finns ju vissa saker som är lättare att ta upp här men samtidigt blir det mer vardagsinfo på FB. Kram på er alla och njut av det nya året <3
  4. 2
    God fortsättning på dig med Hoppas att 2013 blir ett toppenår för oss alla, vi är ju inte så många kvar men jag tittar in med ojämna mellanrum tycker att det är lite trist att all aktivitet i stort sett flyttat till FB b¨åde här och i Troj och Minjas grupper oxå finns ju vissa saker som är lättare att ta upp här men samtidigt blir det mer vardagsinfo på FB. Kram på er alla och njut av det nya året <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar