Status?
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Status?

    Hoppas alla hade en riktigt fin och mysig julafton igår. God fortsättning!!! Någon som rent ut av fick en bebis i julklapp igår kanske? Här är det nu bara 5 dagar till BF och Pärlan bor som sagt kvar i magen.

    Jag njuter för fullt av julledigheten tillsammans med familjen, vi alla går och myser med stora magen här hemma......och längtar och väntar.....
  2. 1
    Status? Hoppas alla hade en riktigt fin och mysig julafton igår. God fortsättning!!! Någon som rent ut av fick en bebis i julklapp igår kanske? Här är det nu bara 5 dagar till BF och Pärlan bor som sagt kvar i magen.

    Jag njuter för fullt av julledigheten tillsammans med familjen, vi alla går och myser med stora magen här hemma......och längtar och väntar.....
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Vi hade BF 17/12 men filuren verkar vara blyg å ville inte fira jul med oss i år. Ibland känns det lite drygt men mestadels känns det bra, har ju inga jättekrämpor. På torsdag ska vi till BM så får vi se vad hon säger...
  4. 2
    Vi hade BF 17/12 men filuren verkar vara blyg å ville inte fira jul med oss i år. Ibland känns det lite drygt men mestadels känns det bra, har ju inga jättekrämpor. På torsdag ska vi till BM så får vi se vad hon säger...
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Vi fick oss en julklapp!! Var beräknad 3jan. :-)
  6. 3
    Vi fick oss en julklapp!! Var beräknad 3jan. :-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Grattis :-)
  8. 4
    Grattis :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Ja vår lilla boll har ju varit ute tre veckor idag :-)
    Vi hade en jättelugn julafton med bara svärmor o hennes man.
    Dagen efter var det mer livat med resten av hans sida :-)
    Status här är bra, hon går upp som hon ska nu. Jag är läkt från förlossningen. Hade ju iof inte så mycket att läka ;-)
    Idag ska vi till BVC o väga :-)
  10. 5
    Ja vår lilla boll har ju varit ute tre veckor idag :-)
    Vi hade en jättelugn julafton med bara svärmor o hennes man.
    Dagen efter var det mer livat med resten av hans sida :-)
    Status här är bra, hon går upp som hon ska nu. Jag är läkt från förlossningen. Hade ju iof inte så mycket att läka ;-)
    Idag ska vi till BVC o väga :-)
  11. Medlem sedan
    Sep 2012
    #6
    Hej hej .. ja Knyttet var beräknat till den 23 så nu är jag också över tiden .. njuter så gott jag kan, men börjar bli lite stor o liiite otålig .. =D
  12. 6
    Hej hej .. ja Knyttet var beräknat till den 23 så nu är jag också över tiden .. njuter så gott jag kan, men börjar bli lite stor o liiite otålig .. =D
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7
    Stort GRATTIS!!!!
  14. 7
    Stort GRATTIS!!!!
  15. Medlem sedan
    Sep 2011
    #8
    Var hos BM idag och det visade sig att nr. 3 nu är fixerad med 3 dagar till BF. Spännande nu....
  16. 8
    Var hos BM idag och det visade sig att nr. 3 nu är fixerad med 3 dagar till BF. Spännande nu....
  17. Medlem sedan
    Jan 2012
    #9
    Vi var också hos BM idag och fick tid hos läkare på förlossningen på nyårsaftons morgon för koll, då är det två veckor över tiden. Utifrån den undersökningen får de/vi sedan bestämma om ev. igångsättning eller väntan ytterligare några dagar. OM inte bebisen har behagat att komma innan dess...
  18. 9
    Vi var också hos BM idag och fick tid hos läkare på förlossningen på nyårsaftons morgon för koll, då är det två veckor över tiden. Utifrån den undersökningen får de/vi sedan bestämma om ev. igångsättning eller väntan ytterligare några dagar. OM inte bebisen har behagat att komma innan dess...
  19. Medlem sedan
    May 2011
    #10
    Hej! Har inte varit inne här på jättelänge. Är ju beräknad till 4 jan (22 dec enligt mina egna beräkningar). Var hos bm idag och allt såg bra ut. Tror att slemproppen gick alldeles nyligenoch har en hel del "mensvärk" nu. Får se hur det går...
  20. 10
    Hej! Har inte varit inne här på jättelänge. Är ju beräknad till 4 jan (22 dec enligt mina egna beräkningar). Var hos bm idag och allt såg bra ut. Tror att slemproppen gick alldeles nyligenoch har en hel del "mensvärk" nu. Får se hur det går...
  21. Medlem sedan
    Sep 2012
    #11
    Hur går det?
  22. 11
    Hur går det?
  23. Medlem sedan
    May 2011
    #12
    Hej igen,
    har inte varit här inne på ett tag igen.
    Jo, den 30:e dec kl 01:35 kom vår lilla tjej ut! Det hela gick ganska snabbt, tre timmar efter ankomsten till förlossningen var hon ute. Två eller tre krystvärkar var det som behövdes till slut så antagligen gjorde alla sammandragningar och förvärkar lite nytta iaf...
  24. 12
    Hej igen,
    har inte varit här inne på ett tag igen.
    Jo, den 30:e dec kl 01:35 kom vår lilla tjej ut! Det hela gick ganska snabbt, tre timmar efter ankomsten till förlossningen var hon ute. Två eller tre krystvärkar var det som behövdes till slut så antagligen gjorde alla sammandragningar och förvärkar lite nytta iaf...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar