Borde hamna i 08 eller 09
_1309 Septemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Borde hamna i 08 eller 09

    Hej alla som hunnit hit.
    jag borde hamna i augusti eller septembergruppen.
    enligt senaste mensen borde jag nu vara i v8 men fick inget plus förrän 3 veckor efter BIM och på det digitala testet förra veckan stod det v 1-2,....
    ska till gyn på onnsdag för att se om allt är som det ska och vilken vecka det är.
  2. 1
    Borde hamna i 08 eller 09 Hej alla som hunnit hit.
    jag borde hamna i augusti eller septembergruppen.
    enligt senaste mensen borde jag nu vara i v8 men fick inget plus förrän 3 veckor efter BIM och på det digitala testet förra veckan stod det v 1-2,....
    ska till gyn på onnsdag för att se om allt är som det ska och vilken vecka det är.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Grattis till plusset! Kan det vara så att du blev gravid senare?
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  4. 2
    Grattis till plusset! Kan det vara så att du blev gravid senare?
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Grattis!
  6. 3
    Grattis!
  7. Anonym
    #4
    Tack, om allt nu är som det ska...är så nervöd för missfall igen eller utomkvedshavandeskap och liknande eftersom plusset kom så sent...vi hade typ bara sex inför ägglossningen och sen en gång veckan efter så får inte alls ihop det :/ men visar sig väl hos gyn på onsdag...
  8. 4
    Tack, om allt nu är som det ska...är så nervöd för missfall igen eller utomkvedshavandeskap och liknande eftersom plusset kom så sent...vi hade typ bara sex inför ägglossningen och sen en gång veckan efter så får inte alls ihop det :/ men visar sig väl hos gyn på onsdag...
  9. Anonym
    #5
    På gyn fick hon inte heller ihop det med veckorna och senaste mensen, men det var en graviditet på rätt ställe iaf, dock tidig.
    I vecka 5 ungefär trodde hon, det var bara som en ring.
    Inget hjärta än heller, och det borde komma igång snart om allt är som det ska.
    Fick en tid igen om 2 veckor, den 16 januari, och då SKA hjärtat slå hoppas jag!

    Det konstiga är att det inte alls stämmer med veckorna,
    Antagligen hoppade mensen över denna gång och sen hade jag iaf ägglossning runt den 10 dec, och antar att vi måste ha haft sex där runt det??? snacka om tur!
  10. 5
    På gyn fick hon inte heller ihop det med veckorna och senaste mensen, men det var en graviditet på rätt ställe iaf, dock tidig.
    I vecka 5 ungefär trodde hon, det var bara som en ring.
    Inget hjärta än heller, och det borde komma igång snart om allt är som det ska.
    Fick en tid igen om 2 veckor, den 16 januari, och då SKA hjärtat slå hoppas jag!

    Det konstiga är att det inte alls stämmer med veckorna,
    Antagligen hoppade mensen över denna gång och sen hade jag iaf ägglossning runt den 10 dec, och antar att vi måste ha haft sex där runt det??? snacka om tur!
  11. Anonym
    #6
    Skumt, men skönt att det iaf är nåt och att det sitter på rätt ställe. Jag håller tummarna för att du får se ett blinkande hjärta om två veckor!
  12. 6
    Skumt, men skönt att det iaf är nåt och att det sitter på rätt ställe. Jag håller tummarna för att du får se ett blinkande hjärta om två veckor!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar