växtvärk eller vad?
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    växtvärk eller vad?

    Har haft ganska ont i magen under dagen känns som mensvärk ungefär. Hade inte så med ettan eller tvåan så det är nytt för mig.klart att jag blir lite bekymrad vi har ju längtat efter den här bebisen i 2 år nu.
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  2. 1
    växtvärk eller vad? Har haft ganska ont i magen under dagen känns som mensvärk ungefär. Hade inte så med ettan eller tvåan så det är nytt för mig.klart att jag blir lite bekymrad vi har ju längtat efter den här bebisen i 2 år nu.
  3. Anonym
    #2
    Det låter helt klart som växtvärk. Jag tycker att det stramar och drar och småmoler mest hela tiden, men försöker tänka på det som positivt, att det växer som det ska därinne.
  4. 2
    Det låter helt klart som växtvärk. Jag tycker att det stramar och drar och småmoler mest hela tiden, men försöker tänka på det som positivt, att det växer som det ska därinne.
  5. Grantopp
    #3
    Jag har haft så till och från under mina graviditeter. Tror det är helt normalt.
  6. 3
    Jag har haft så till och från under mina graviditeter. Tror det är helt normalt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar