Vattnet har gått
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Vattnet har gått

    Äntligen .. fb 23 december och nu idag började det hända grejer .. gick en långpromenad .. och så gick vattnet .. kolla blogg

    Let the dance begin!!
  2. 1
    Vattnet har gått Äntligen .. fb 23 december och nu idag började det hända grejer .. gick en långpromenad .. och så gick vattnet .. kolla blogg

    Let the dance begin!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Kanske blir årets förstfödde
  4. 2
    Kanske blir årets förstfödde
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    oooo :-)
  6. 3
    oooo :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Ja äntligen....vad härligt för dig.... Undra om du snusar bebis just nu eller fortfarande "dansar"? Jag tror jag snart slår följe i dansen för här verkar saker och ting vara p G så smått.
  8. 4
    Ja äntligen....vad härligt för dig.... Undra om du snusar bebis just nu eller fortfarande "dansar"? Jag tror jag snart slår följe i dansen för här verkar saker och ting vara p G så smått.
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    oo nej inget vatten .. åkte in i morse, men värkar har ju inte börjat än .. så .. det var bara stora flytningar .. såå snällt fick man åka hem .. =D .. nu är jag ju i ankomst januari .. <3 .. skall tillbaka på fredag för koll!!
  10. 5
    oo nej inget vatten .. åkte in i morse, men värkar har ju inte börjat än .. så .. det var bara stora flytningar .. såå snällt fick man åka hem .. =D .. nu är jag ju i ankomst januari .. <3 .. skall tillbaka på fredag för koll!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2012
    #6
    hihi .. nej då ack nej .. fick åka hem igen .. jag får väl dansa lite till .. .. ja värkar har jag ju men inte så starka som krävs .. men knyttet mår fint .. vill väl bli januaribarn då .. =D
    Hur går det för dig?
    skall tillbaka på fredag för koll. Är rastlös värre .. men har ju foglossningskänningar efter långpromenad igår och en idag .. så får väl lugna mig .. och inget bra på tv .. =D
  12. 6
    hihi .. nej då ack nej .. fick åka hem igen .. jag får väl dansa lite till .. .. ja värkar har jag ju men inte så starka som krävs .. men knyttet mår fint .. vill väl bli januaribarn då .. =D
    Hur går det för dig?
    skall tillbaka på fredag för koll. Är rastlös värre .. men har ju foglossningskänningar efter långpromenad igår och en idag .. så får väl lugna mig .. och inget bra på tv .. =D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar