Är så ensam hela tiden!
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Är så ensam hela tiden!

    Jag efterlyser kontakt med andra ensamma familjer för stöd och utbyte att hantera denna ofta tuffa och smärtsamma situation. Har sökt med lykta efter forum och dyligt som handlar just om ensamma familjer men har hittills inte lyckats - trots att jag tror mig veta att det finns MÅNGA andra familjer i samma situation - och hoppas därför få ordentligt med napp här på Allt för föräldrar. Så kom igen öppna ditt hjärta och låt oss hjälpa, tipsa och stötta varandra! Kram och tack!
    Hej! Jag skulle gärna vilja ha mer kontakt med andra "ensamstående" familjer. Vi har inga föräldrar att vända oss till som stöd. Jag har också svårt att hitta nya vänner här där vi bor. Så det har blivit ganska ensamt för det mesta. Skulle vara skönt att ha någon att prata med i bland förutom min man. Han har ju inga kompisar heller. Vi är helt och hållet utan nätverk engtligen. Tror att jag har fått en släng av lappsjuka. Innan kunde jag i alla fall prata med min mamma innan hon dog. Jag vill gärna lära känna andra mammor i samma situation och jag hoppas att vi kan vara ett stöd för varandra.
    Kram.
  2. 1
    Är så ensam hela tiden! Jag efterlyser kontakt med andra ensamma familjer för stöd och utbyte att hantera denna ofta tuffa och smärtsamma situation. Har sökt med lykta efter forum och dyligt som handlar just om ensamma familjer men har hittills inte lyckats - trots att jag tror mig veta att det finns MÅNGA andra familjer i samma situation - och hoppas därför få ordentligt med napp här på Allt för föräldrar. Så kom igen öppna ditt hjärta och låt oss hjälpa, tipsa och stötta varandra! Kram och tack!
    Hej! Jag skulle gärna vilja ha mer kontakt med andra "ensamstående" familjer. Vi har inga föräldrar att vända oss till som stöd. Jag har också svårt att hitta nya vänner här där vi bor. Så det har blivit ganska ensamt för det mesta. Skulle vara skönt att ha någon att prata med i bland förutom min man. Han har ju inga kompisar heller. Vi är helt och hållet utan nätverk engtligen. Tror att jag har fått en släng av lappsjuka. Innan kunde jag i alla fall prata med min mamma innan hon dog. Jag vill gärna lära känna andra mammor i samma situation och jag hoppas att vi kan vara ett stöd för varandra.
    Kram.
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Hej! Nu har jag faktiskt en mamma, ett par syskon och ett barn att prata med, men du får jättegärna höra av dig om du känner för det.
    Kram
  4. 2
    Hej! Nu har jag faktiskt en mamma, ett par syskon och ett barn att prata med, men du får jättegärna höra av dig om du känner för det.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2012
    #3
    Tack snälla du. Självklart hör jag av mig till dig.
  6. 3
    Tack snälla du. Självklart hör jag av mig till dig.
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Tack snälla du. Självklart hör jag av mig till dig.
  8. 4
    Tack snälla du. Självklart hör jag av mig till dig.
  9. Medlem sedan
    Nov 2012
    #5
    Tack snälla du. Självklart hör jag av mig till dig.
  10. 5
    Tack snälla du. Självklart hör jag av mig till dig.
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Hej!
    Jag har iofs föräldrar i närheten men vi är en ensam familj. Aldrig några kalas eller fester. Aldrig midsommar med andra eller en trevlig middag.
    Jag har inga vänner, min man tycker inte det är lika jobbigt som jag men jag tänker på det hela tiden....
    du får gärna höra av dig [email protected]
  12. 6
    Hej!
    Jag har iofs föräldrar i närheten men vi är en ensam familj. Aldrig några kalas eller fester. Aldrig midsommar med andra eller en trevlig middag.
    Jag har inga vänner, min man tycker inte det är lika jobbigt som jag men jag tänker på det hela tiden....
    du får gärna höra av dig [email protected]
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7

    Är så ensam hela tiden!

    Hej! Ett år senare men du får gärna höra av dig!! :-)
  14. 7
    Är så ensam hela tiden! Hej! Ett år senare men du får gärna höra av dig!! :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar