Någon som vet något om Encefalit?Snäl
Allvarligt sjuka
  1. Anonym
    #1

    Någon som vet något om Encefalit?Snäl

    Finns det någon där ute som har ett barn som blivit smittat av herpes och fått encefalit/hjärninflammation?! Snälla någon hör av dig i så fall! Vi lever i ett rent helvete då mardrömmen aldrig tar slut...;-((((

    Min dotter insjuknade när hon var 14 dagar och det blev en lång lång sjukhusvistelse. Vi fick åka ambulanshelikopter till Uppsala i ilfart och ingen INGEN vet hur hennes framtid kommer att se ut. Mitt mammahjärta brister och jag håller på att tappa förståndet helt och hållet. Snälla finns det någon där ute som har något positivt?! Hur kunde det bli så här?! Varför var det ingen Bm eller någon på MVC som gav oss information?! Vi var så tydliga med att jag bar på detta virus, men ingen verkade ta oss på allvar och de lovade mig dyrt och heligt att det inte var någon fara att föda vaginalt! Hur kunde de göra så här mot oss?! Jag går under snart!;-( snälla någon som vet något om denna sjukdom?
  2. 1
    Någon som vet något om Encefalit?Snäl Finns det någon där ute som har ett barn som blivit smittat av herpes och fått encefalit/hjärninflammation?! Snälla någon hör av dig i så fall! Vi lever i ett rent helvete då mardrömmen aldrig tar slut...;-((((

    Min dotter insjuknade när hon var 14 dagar och det blev en lång lång sjukhusvistelse. Vi fick åka ambulanshelikopter till Uppsala i ilfart och ingen INGEN vet hur hennes framtid kommer att se ut. Mitt mammahjärta brister och jag håller på att tappa förståndet helt och hållet. Snälla finns det någon där ute som har något positivt?! Hur kunde det bli så här?! Varför var det ingen Bm eller någon på MVC som gav oss information?! Vi var så tydliga med att jag bar på detta virus, men ingen verkade ta oss på allvar och de lovade mig dyrt och heligt att det inte var någon fara att föda vaginalt! Hur kunde de göra så här mot oss?! Jag går under snart!;-( snälla någon som vet något om denna sjukdom?
  3. Anonym
    #2

    Jag vet...

    Jag råkade bara halka in och läsa ditt inlägg, trots att du skrev det för 1 år sedan...
    men jag kan chansa på att svara...
    Hur har det gått med ditt barn??
    Jag har själv en son som haft hjärninflammation när han var liten. Jag delar gärna med mig av det vi upplevt.

    Kram!
  4. 2
    Jag vet... Jag råkade bara halka in och läsa ditt inlägg, trots att du skrev det för 1 år sedan...
    men jag kan chansa på att svara...
    Hur har det gått med ditt barn??
    Jag har själv en son som haft hjärninflammation när han var liten. Jag delar gärna med mig av det vi upplevt.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Hej!
    Trådstartaren har något problem med sitt konto och kan inte svara! Men vi har kontakt då vi sitter i samma sits, så hon bad mig svara! Jag har en liten pojk som haft en hjärninflammation och vill du får du gärna inboxa mig och berätta om din sits, vem du är osv. Vi (jag, Emils läkarteam mfl) ska försöka bygga upp ett nätverk. Detta för samverkan kring behandling, framtid mm samt för att förebygga att detta drabbar fler.
  6. 3
    Hej!
    Trådstartaren har något problem med sitt konto och kan inte svara! Men vi har kontakt då vi sitter i samma sits, så hon bad mig svara! Jag har en liten pojk som haft en hjärninflammation och vill du får du gärna inboxa mig och berätta om din sits, vem du är osv. Vi (jag, Emils läkarteam mfl) ska försöka bygga upp ett nätverk. Detta för samverkan kring behandling, framtid mm samt för att förebygga att detta drabbar fler.
  7. Anonym
    #4
    Nu har jag skickat ett meddelande till dig REGINE...
  8. 4
    Nu har jag skickat ett meddelande till dig REGINE...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar