Vänner
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Vänner

    Hej Jag fick barn i Augusti 2011 och det är snart dags att gå ut i arbetslivet. Detta året har varit helt fantastiskt och lärorikt. Det är andra gången för mig och min sambo men denna gången blev det ju en flicka och man får lära känna en helt ny individ med helt egna egensakper. Det är snart 14 år sen sist för min del. Så mycket har förändrats.

    Den 17 Januari blir hon 17 månader.

    Jag söker vänner om kring Ängelholm eller Helsingborg. Det är alltid lättare att vara fler i svåra situationer än själv. Sen är det ju mycket roligare att hitta på något tillsammans än ensam.

    Jag 40 år och bor med min sambo i ett bostadsrättsområde. Jag kommer ursprungligen från Malmö så det tar ett tag innan man lär sig hur en ny stad fungerar. Jag saknar storstan ibalnd och då tar jag en tur ner. Jag är konstintresserad och läser ibland böcker. Jag går gärna i skog och mark, tar en fika på stan, åker till badhuset, tränar fem dagar i veckan och ledig resten.
    Hoppas du/ni snart svarar tillbaka.
  2. 1
    Vänner Hej Jag fick barn i Augusti 2011 och det är snart dags att gå ut i arbetslivet. Detta året har varit helt fantastiskt och lärorikt. Det är andra gången för mig och min sambo men denna gången blev det ju en flicka och man får lära känna en helt ny individ med helt egna egensakper. Det är snart 14 år sen sist för min del. Så mycket har förändrats.

    Den 17 Januari blir hon 17 månader.

    Jag söker vänner om kring Ängelholm eller Helsingborg. Det är alltid lättare att vara fler i svåra situationer än själv. Sen är det ju mycket roligare att hitta på något tillsammans än ensam.

    Jag 40 år och bor med min sambo i ett bostadsrättsområde. Jag kommer ursprungligen från Malmö så det tar ett tag innan man lär sig hur en ny stad fungerar. Jag saknar storstan ibalnd och då tar jag en tur ner. Jag är konstintresserad och läser ibland böcker. Jag går gärna i skog och mark, tar en fika på stan, åker till badhuset, tränar fem dagar i veckan och ledig resten.
    Hoppas du/ni snart svarar tillbaka.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Du låter jättetrevlig. Fast jag bor i Göteborg... vi får ta en onlinefika nån dag
  4. 2
    Du låter jättetrevlig. Fast jag bor i Göteborg... vi får ta en onlinefika nån dag
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar