Alttid Grinig !
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Alttid Grinig !

    Heej , jag har en son på 11 månader.
    som oftast är missnöjd och grinig för allt !
    jag försöker ge han alvedon ifall de är tänderna och de hjälper inte.
    Jag ger han saker som han egentilgen inte får leka med , men är missnöjd iaf!
    jag går ut och går med han, leker med han, men inget passar..
    t.o.m så att han gnäller på nätter och de är inte för att han vill ha mat !
    Jag är ensamstående , så de blir jäklit jobbigt i längden
    Vad ska jag göra.?
    Blir så less och orklös
  2. 1
    Alttid Grinig ! Heej , jag har en son på 11 månader.
    som oftast är missnöjd och grinig för allt !
    jag försöker ge han alvedon ifall de är tänderna och de hjälper inte.
    Jag ger han saker som han egentilgen inte får leka med , men är missnöjd iaf!
    jag går ut och går med han, leker med han, men inget passar..
    t.o.m så att han gnäller på nätter och de är inte för att han vill ha mat !
    Jag är ensamstående , så de blir jäklit jobbigt i längden
    Vad ska jag göra.?
    Blir så less och orklös
  3. Anonym
    #2
    Han kanske också är less och orklös...? Jag menar att han känner av din frustration. Finns det någon i din närhet som kan hjälpa dig någon dag i veckan? Eller ett par timmar? En förälder till dig? syskon? vänner? släkting? anställa dagmamma/pappa? Finns det en till förälder?
    Jag tänker att ni kanske behöver vara ifrån varann ibland för att ni ska bli mer glada och inte så less på varann. Din känsla smittar av sig (tror jag). Och jag förstår verkligen att du blir less om du har allt ansvar själv, och aldrig bara får vara dig själv. Jag blir trött och less de veckorna jag har helansvaret.
    Om du har möjlighet till att gå tillbaka till något jobb? någon dag i veckan kanske, och då använda dig av vänner/släkt eller anställa passning. Även om du inte ekonomiskt går +, så kanske du behöver komma ifrån ibland för att hitta bort från "less"!!! =)
  4. 2
    Han kanske också är less och orklös...? Jag menar att han känner av din frustration. Finns det någon i din närhet som kan hjälpa dig någon dag i veckan? Eller ett par timmar? En förälder till dig? syskon? vänner? släkting? anställa dagmamma/pappa? Finns det en till förälder?
    Jag tänker att ni kanske behöver vara ifrån varann ibland för att ni ska bli mer glada och inte så less på varann. Din känsla smittar av sig (tror jag). Och jag förstår verkligen att du blir less om du har allt ansvar själv, och aldrig bara får vara dig själv. Jag blir trött och less de veckorna jag har helansvaret.
    Om du har möjlighet till att gå tillbaka till något jobb? någon dag i veckan kanske, och då använda dig av vänner/släkt eller anställa passning. Även om du inte ekonomiskt går +, så kanske du behöver komma ifrån ibland för att hitta bort från "less"!!! =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar