Kläd tips.
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Kläd tips.

    Hejsan.
    Tänkte bara tipsa om ett klipp jag gjorde i helgen.
    Åhlens hade 50% på reapriset på barnkläder.
    Köpte 4 leggings, 2 klänninga, 1 tunika och 5 par strumpot i olika stolekar från 56-62.
    Allt detta för 204 kr.

    Har sett detta på fler Åhlens så det var nog inte bara mitt!
  2. 1
    Kläd tips. Hejsan.
    Tänkte bara tipsa om ett klipp jag gjorde i helgen.
    Åhlens hade 50% på reapriset på barnkläder.
    Köpte 4 leggings, 2 klänninga, 1 tunika och 5 par strumpot i olika stolekar från 56-62.
    Allt detta för 204 kr.

    Har sett detta på fler Åhlens så det var nog inte bara mitt!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Åh ...perfekt!!!
    Kappahl och lindex också. Pop har 70% på delarav sortimentet,jag harfullkomligt länsatde fyra somligger närst osstill alla tre barnen ; ) Jag som inte vet kön tycker bara det e så svårt då det allra flesta kläder pekar mot flicka eller pojke.
  4. 2
    Åh ...perfekt!!!
    Kappahl och lindex också. Pop har 70% på delarav sortimentet,jag harfullkomligt länsatde fyra somligger närst osstill alla tre barnen ; ) Jag som inte vet kön tycker bara det e så svårt då det allra flesta kläder pekar mot flicka eller pojke.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Ja, på Kappahls rea köpte jag ett par jeans (världens sötaste, typ fyrkantiga), två par leggings, en tunika och en grovstickad "overall" med luva. Allt för 195 kronor.
    Älskar reor!
    Vi kommer ärva mängder med flickiga kläder, sen har vi mycket kvar från sonen med så man vill inte lägga för mycket pengar på kläder. Så varför inte lugna suget på lite reor! ;-)
  6. 3
    Ja, på Kappahls rea köpte jag ett par jeans (världens sötaste, typ fyrkantiga), två par leggings, en tunika och en grovstickad "overall" med luva. Allt för 195 kronor.
    Älskar reor!
    Vi kommer ärva mängder med flickiga kläder, sen har vi mycket kvar från sonen med så man vill inte lägga för mycket pengar på kläder. Så varför inte lugna suget på lite reor! ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar