Hej, någon här?
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Hej, någon här?

    Hej, här hade det hänt lite mer än i mars-tråden i alla fall. Men det är ju naturligt att man faller ifrån i takt med att barnen växer.

    Snart fyller de tre år, våra februaribarn. Emil har vuxit upp till att bli en busig, sprallig och pratglad kille. Han gav sina nappar till tomten, det har gått jättebra och det känns skönt att vara av med dem. Jag tycker att han är välutvecklad språkligt sett och han har ett grymt bollsinne. Han är också väldigt kramig och mysig, vilket mamma gillar Han är dock väldigt mammig, så ibland blir det lite för bra

    Jag är lite stressad över att han är helt ointresserad av potta/toalett (skrev ett inlägg om det i Småbarnsdelen). Hur är det för era, som är i samma ålder?

    Jag finns på Facebook om någon vill ha kontakt där -Kristina Karlstrand.
  2. 1
    Hej, någon här? Hej, här hade det hänt lite mer än i mars-tråden i alla fall. Men det är ju naturligt att man faller ifrån i takt med att barnen växer.

    Snart fyller de tre år, våra februaribarn. Emil har vuxit upp till att bli en busig, sprallig och pratglad kille. Han gav sina nappar till tomten, det har gått jättebra och det känns skönt att vara av med dem. Jag tycker att han är välutvecklad språkligt sett och han har ett grymt bollsinne. Han är också väldigt kramig och mysig, vilket mamma gillar Han är dock väldigt mammig, så ibland blir det lite för bra

    Jag är lite stressad över att han är helt ointresserad av potta/toalett (skrev ett inlägg om det i Småbarnsdelen). Hur är det för era, som är i samma ålder?

    Jag finns på Facebook om någon vill ha kontakt där -Kristina Karlstrand.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Hej!

    Hur har det gått med potträningen?

    Låter som du har en aktiv och kramig pojke! Härligt!

    Ha det gott!
  4. 2
    Hej!

    Hur har det gått med potträningen?

    Låter som du har en aktiv och kramig pojke! Härligt!

    Ha det gott!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar