Intim fråga
_1305 Majbarn
  1. Pinsamt
    #1

    Intim fråga

    Får man fråga om det är någon mer som tänker på detta med magen/sex? Undviker ni sex/onani nu eller är det som vanligt? Blir lite "krampig" i magen när jag fått orgasm.
  2. 1
    Intim fråga Får man fråga om det är någon mer som tänker på detta med magen/sex? Undviker ni sex/onani nu eller är det som vanligt? Blir lite "krampig" i magen när jag fått orgasm.
  3. Anonym
    #2
    Helt normalt, avstår vissa dagar men annars så är det bara att köra på. Sammandragningar får man av orgasm inget farligt alls.
    Inte lika skönt i slutet bara då kan det bli lite för mycket tycker jag.
  4. 2
    Helt normalt, avstår vissa dagar men annars så är det bara att köra på. Sammandragningar får man av orgasm inget farligt alls.
    Inte lika skönt i slutet bara då kan det bli lite för mycket tycker jag.
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Jag tycker att det kan vara jobbigt, då jag har en livlig bebis i magen. Känns konstigt att försöka vara intim då ..
  6. 3
    Jag tycker att det kan vara jobbigt, då jag har en livlig bebis i magen. Känns konstigt att försöka vara intim då ..
  7. Anonym
    #4
    Livmodern drar ihop sig & blir hård vid orgasm. Det är absolut inte farligt!
  8. 4
    Livmodern drar ihop sig & blir hård vid orgasm. Det är absolut inte farligt!
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Fram tills för två veckor sedan var det ingen större skillnad för mig och min man. Jag vred mig lite lätt åt ena sidan så att magen fick plats bara. Nu är den ju inte direkt mindre och bebisen är verkligen aktiv. Känns faktiskt lite märkligt att ha sex medan bebisen puttar och bökar omkring där inne. Nu är jag stundtals öm i magen för att han envist bökar och skjuter ifrån med benen = slår i med huvudet i ungefär samma ställning hela tiden. Så det där med sex är helt enkelt en nöt vi kommer att få knäcka här hemma... För ingen av oss klarar oss utan det =)
  10. 5
    Fram tills för två veckor sedan var det ingen större skillnad för mig och min man. Jag vred mig lite lätt åt ena sidan så att magen fick plats bara. Nu är den ju inte direkt mindre och bebisen är verkligen aktiv. Känns faktiskt lite märkligt att ha sex medan bebisen puttar och bökar omkring där inne. Nu är jag stundtals öm i magen för att han envist bökar och skjuter ifrån med benen = slår i med huvudet i ungefär samma ställning hela tiden. Så det där med sex är helt enkelt en nöt vi kommer att få knäcka här hemma... För ingen av oss klarar oss utan det =)
  11. Medlem sedan
    Jul 2012
    #6
    Jag har ingen som helst sexlust Jättetråkigt
  12. 6
    Jag har ingen som helst sexlust Jättetråkigt
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Jag har jättestor sexlust, men ingen partner.
    Men jag upplever orgasmerna som mer kraftfulla nu när även musklerna som engageras är större.

    Det enda som stör med magen när det kommer till sex och onani är om bäbis bestämmer sig för att leva rövare - då väntar jag hellre tills hen skuttat klart där inne.
    "We are not human beings having a spiritual experience.
    We are spiritual beings having a human experience."
    [Teilhard de Chardin]
  14. 7
    Jag har jättestor sexlust, men ingen partner.
    Men jag upplever orgasmerna som mer kraftfulla nu när även musklerna som engageras är större.

    Det enda som stör med magen när det kommer till sex och onani är om bäbis bestämmer sig för att leva rövare - då väntar jag hellre tills hen skuttat klart där inne.
  15. Anonym
    #8
    Jag har också tappat sexlusten! Skittråkigt! Man känner sig så klumpig och osexig tycker jag.
  16. 8
    Jag har också tappat sexlusten! Skittråkigt! Man känner sig så klumpig och osexig tycker jag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar