Lillebror kom i går 09:58
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    Lillebror kom i går 09:58

    Två hinnsvepningar gjorde susen, lillebror kom en dag innan BF. Nu vilar vi på BB i Huddinge där jag just blev uppläxad av en barnmorska, de rekommenderar inte napp och han hade inte rätt amningsgrepp och tydligen är jag livegen.

    jaja, vi mår bra, hoppas att ni också gör det!
    kramar
  2. 1
    Lillebror kom i går 09:58 Två hinnsvepningar gjorde susen, lillebror kom en dag innan BF. Nu vilar vi på BB i Huddinge där jag just blev uppläxad av en barnmorska, de rekommenderar inte napp och han hade inte rätt amningsgrepp och tydligen är jag livegen.

    jaja, vi mår bra, hoppas att ni också gör det!
    kramar
  3. Medlem sedan
    Aug 2012
    #2
    STORT, stort grattis till mamma och pappa. Och välkommen lillebror!!
    Det var minsann ord och inga visor från barnmorskan där... Märklig attityd! Låt det bara rinna av dig för stunden, och passa istället på att komma in i njutningen av att hålla det lilla livet i sin famn. ♥
  4. 2
    STORT, stort grattis till mamma och pappa. Och välkommen lillebror!!
    Det var minsann ord och inga visor från barnmorskan där... Märklig attityd! Låt det bara rinna av dig för stunden, och passa istället på att komma in i njutningen av att hålla det lilla livet i sin famn. ♥
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Å grattis vad roligt! Hoppas ni fått komma hem nu och slipper få skäll av barnmorskor
  6. 3
    Å grattis vad roligt! Hoppas ni fått komma hem nu och slipper få skäll av barnmorskor
  7. Anonym
    #4
    Råkade bara titta in här. Först, grattis till den lille! Sedan vill jag bara säga dumma barnmorska. Det där hände mig också och jag önskar att jag, som du, fattat att det var dem det var fel på, inte mig.

    Varma lyckönskningar
  8. 4
    Råkade bara titta in här. Först, grattis till den lille! Sedan vill jag bara säga dumma barnmorska. Det där hände mig också och jag önskar att jag, som du, fattat att det var dem det var fel på, inte mig.

    Varma lyckönskningar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar