Cytotecbehandling 20/12 och...
Missfall
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Cytotecbehandling 20/12 och...

    Har sen dess varit helt blödningsfri totalt 5 dagar. Det var runt nyår.
    Nu har det kommit småskvättar o blodblandade flytningar till o från.
    Fick antibiotika mot bv för två veckor sedan och efter det så kör vi på =)

    Fick i måndags även en kraftig smärta åt vänster äggledare.

    Pratade med rådgivningen på gyn igår och för det första så kunde man hålla på med småskvättar osv upp till 8 veckor.
    Men av min beskrivning av smärtan i måndags så trodde hon mycket väl att jag nog har/hade ägglossning!! =D Den kan visst kännas mer/kraftigare efter ma/mf
    Så om vi inte får positivt grav.test eller om inte mensen kommit igång så ska jag ringa igen. Hoppas såklart stenhårt på ett stort,fint PLUS =)
  2. 1
    Cytotecbehandling 20/12 och... Har sen dess varit helt blödningsfri totalt 5 dagar. Det var runt nyår.
    Nu har det kommit småskvättar o blodblandade flytningar till o från.
    Fick antibiotika mot bv för två veckor sedan och efter det så kör vi på =)

    Fick i måndags även en kraftig smärta åt vänster äggledare.

    Pratade med rådgivningen på gyn igår och för det första så kunde man hålla på med småskvättar osv upp till 8 veckor.
    Men av min beskrivning av smärtan i måndags så trodde hon mycket väl att jag nog har/hade ägglossning!! =D Den kan visst kännas mer/kraftigare efter ma/mf
    Så om vi inte får positivt grav.test eller om inte mensen kommit igång så ska jag ringa igen. Hoppas såklart stenhårt på ett stort,fint PLUS =)
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Idag fick jag ÄNTLIGEN (6 veckor efter ma) positivt på ägglossningstest =D Nu hoppas vi på ett fint plus om 2-3 veckor
  4. 2
    Idag fick jag ÄNTLIGEN (6 veckor efter ma) positivt på ägglossningstest =D Nu hoppas vi på ett fint plus om 2-3 veckor
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Lycka till!!
  6. 3
    Lycka till!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Härligt att höra, stort lycka till! Denna väntan efter missfall är olidlig!
  8. 4
    Härligt att höra, stort lycka till! Denna väntan efter missfall är olidlig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar