Någon ifrån Göteborg med bf i september?
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Någon ifrån Göteborg med bf i september?

    Är nyinflyttad i Göteborg och skulle vara kul att träffa andra mammor med bf i september!
  2. 1
    Någon ifrån Göteborg med bf i september? Är nyinflyttad i Göteborg och skulle vara kul att träffa andra mammor med bf i september!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Här är en
    Har bf i slutet av september om allting stämmer och går bra
  4. 2
    Här är en
    Har bf i slutet av september om allting stämmer och går bra
  5. Medlem sedan
    Feb 2013
    #3
    Här är en till! Bf 7 sep om allt går som det ska!
  6. 3
    Här är en till! Bf 7 sep om allt går som det ska!
  7. Medlem sedan
    Mar 2013
    #4
    Hej!

    Är ny på forumet. BF Semptember och bor i Göteborg
    Hade vart kul att prata lite med andra i samma situation. Jag har tyvärr inga vänner som är med barn

    Har ni barn sedan tidigare eller är det första?
  8. 4
    Hej!

    Är ny på forumet. BF Semptember och bor i Göteborg
    Hade vart kul att prata lite med andra i samma situation. Jag har tyvärr inga vänner som är med barn

    Har ni barn sedan tidigare eller är det första?
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Första för mig
  10. 5
    Första för mig
  11. Medlem sedan
    Feb 2013
    #6
    Hej hej,
    Har oxå bf i september och bor i Gbg. Vi har en liten tjej sen innan, hon kommer att va drygt 1,5 när lill*n kommer. Kul att vi är några från stan i gruppen. Hoppas alla mår fint!
  12. 6
    Hej hej,
    Har oxå bf i september och bor i Gbg. Vi har en liten tjej sen innan, hon kommer att va drygt 1,5 när lill*n kommer. Kul att vi är några från stan i gruppen. Hoppas alla mår fint!
  13. Medlem sedan
    Feb 2013
    #7
    Hej! Bf i september och första barnet! Bor i Göteborg också
  14. 7
    Hej! Bf i september och första barnet! Bor i Göteborg också
  15. Medlem sedan
    Feb 2013
    #8
    Hade jag redan skrivit tidigare såg jag sen, haha!
  16. 8
    Hade jag redan skrivit tidigare såg jag sen, haha!
  17. Medlem sedan
    Mar 2013
    #9
    Va roligt! Det är första för mig med är i v 18 nu. BF 7/9 som det ser ut nu men det kan ju ändras lite och ni?
  18. 9
    Va roligt! Det är första för mig med är i v 18 nu. BF 7/9 som det ser ut nu men det kan ju ändras lite och ni?
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    V.15
  20. 10
    V.15
  21. Medlem sedan
    Feb 2013
    #11
    V 18 och också bf 7/9
  22. 11
    V 18 och också bf 7/9
  23. Medlem sedan
    Mar 2013
    #12
    Va roligt! första barnet var det va? Ska du ta reda på könet?
  24. 12
    Va roligt! första barnet var det va? Ska du ta reda på könet?
  25. Medlem sedan
    Feb 2013
    #13
    Ja första barnet! Nej könet får vara hemligt tills det är dags! Ska du ta reda på det?
    Vi har inte gjort något KUB eller så heller fast jag blir 38 i sommar, vi litar på att det blir bra och jag kan inte tänka mig att jag skulle valt bort bebisen ändå så för att slippa jobbigt beslut så hoppade vi det, Rul nu om 10 dagar, spännande, har inte sett bebisen sen v8+3 och då var det ju bara en böna!
  26. 13
    Ja första barnet! Nej könet får vara hemligt tills det är dags! Ska du ta reda på det?
    Vi har inte gjort något KUB eller så heller fast jag blir 38 i sommar, vi litar på att det blir bra och jag kan inte tänka mig att jag skulle valt bort bebisen ändå så för att slippa jobbigt beslut så hoppade vi det, Rul nu om 10 dagar, spännande, har inte sett bebisen sen v8+3 och då var det ju bara en böna!
  27. Medlem sedan
    Mar 2013
    #14
    Vi ska ta reda på könet vi har inte gjort ngt KUB heller faktiskt av samma anledning. Jag är dock bara 28 men man vet ju aldrig ändå. Jag hade heller aldrig tagit bort det oavsett. Hade inte kunnat leva med det. Jag tänker det som händer är menat
    Ska också på RUL om tio dagar. Det blir superspännande. Hoppas bara att allt är som det ska så får vi se om vi kan se könet
  28. 14
    Vi ska ta reda på könet vi har inte gjort ngt KUB heller faktiskt av samma anledning. Jag är dock bara 28 men man vet ju aldrig ändå. Jag hade heller aldrig tagit bort det oavsett. Hade inte kunnat leva med det. Jag tänker det som händer är menat
    Ska också på RUL om tio dagar. Det blir superspännande. Hoppas bara att allt är som det ska så får vi se om vi kan se könet
  29. Medlem sedan
    Feb 2013
    #15
    Vart går du? Jag går hos Barnmorskegruppen.
    Jag är sjukt nyfiken på könet självklart men tycker det blir spännande att se när det väl kommer ut nån
  30. 15
    Vart går du? Jag går hos Barnmorskegruppen.
    Jag är sjukt nyfiken på könet självklart men tycker det blir spännande att se när det väl kommer ut nån
  31. Medlem sedan
    Mar 2013
    #16
    Jag går till Gibraltargatan. Det har varit ok. Hur har det varit på Barnmorskegruppen? UL blir på östra
  32. 16
    Jag går till Gibraltargatan. Det har varit ok. Hur har det varit på Barnmorskegruppen? UL blir på östra
  33. Medlem sedan
    Feb 2013
    #17
    Jag har inte varit på så många besök än men det har varit bra, det jag gillade bäst var att man fick ett ul på inskrivningen. Jag har fått lyssna på hjärtat också Vi gör Rul där, fick välja på det eller östra.
  34. 17
    Jag har inte varit på så många besök än men det har varit bra, det jag gillade bäst var att man fick ett ul på inskrivningen. Jag har fått lyssna på hjärtat också Vi gör Rul där, fick välja på det eller östra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar