tji fick ja
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    tji fick ja

    Jorå har varit så kaxig för jag haft en så bekymmersfri graviditet. Inga cravings, inga hysteriska utbrott å humörssvängningar, ingen halsbränna, ingen foglossning...... Fram till igår. Å det har snabbt blivit sämre sen dess. Kom på kvällen när jag skulle vända mig i sängen. Å idag har jag haft duktigt ont när jag klättrat i å ur lastbilen.....
  2. 1
    tji fick ja Jorå har varit så kaxig för jag haft en så bekymmersfri graviditet. Inga cravings, inga hysteriska utbrott å humörssvängningar, ingen halsbränna, ingen foglossning...... Fram till igår. Å det har snabbt blivit sämre sen dess. Kom på kvällen när jag skulle vända mig i sängen. Å idag har jag haft duktigt ont när jag klättrat i å ur lastbilen.....
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Aj då! :-( Är det foglossning eller nåt annat?
  4. 2
    Aj då! :-( Är det foglossning eller nåt annat?
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    Jäpp foglossning, men får va evigt tacksam att det kom nu med bara 2månader kvar. Finns ju dom som har det ifrån andra månaden istället
  6. 3
    Jäpp foglossning, men får va evigt tacksam att det kom nu med bara 2månader kvar. Finns ju dom som har det ifrån andra månaden istället
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    = ( den medecinen har jag också fått känna på med råge (dock inte foglossning). Kan nu oficiellt kalla mig gnällig gravid...men vi kanske kan glädjas föra tt det inte kommit todigare ; )
  8. 4
    = ( den medecinen har jag också fått känna på med råge (dock inte foglossning). Kan nu oficiellt kalla mig gnällig gravid...men vi kanske kan glädjas föra tt det inte kommit todigare ; )
  9. Medlem sedan
    Aug 2012
    #5
    Absolut det kan vi. det är ju faktiskt bara 8 veckor kvar för mig, så jag är tacksam för dom lättsamma 32 veckor som varit. Men jag misstänker att dom här 8 som är kvar kommer gå rysligt långsamt...
  10. 5
    Absolut det kan vi. det är ju faktiskt bara 8 veckor kvar för mig, så jag är tacksam för dom lättsamma 32 veckor som varit. Men jag misstänker att dom här 8 som är kvar kommer gå rysligt långsamt...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar