Nu är hon här
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Nu är hon här

    Vår lilla dotter kom 5/2, allt har gått bra och förlossningen var en otrolig upplevelse.
    Måste bara få berätta om den otroligt härliga spinalbedövningen. var 7 cm öppen vid ankomst till BB. Kunde ej få Epidural men blev erbjuden spinalbeövning pga en enorm ryggvärk. Det bästa beslutet någonsin. Fick vila en timme efter några timmars intensivt värkarbete. Rekommenderas varmt
  2. 1
    Nu är hon här Vår lilla dotter kom 5/2, allt har gått bra och förlossningen var en otrolig upplevelse.
    Måste bara få berätta om den otroligt härliga spinalbedövningen. var 7 cm öppen vid ankomst till BB. Kunde ej få Epidural men blev erbjuden spinalbeövning pga en enorm ryggvärk. Det bästa beslutet någonsin. Fick vila en timme efter några timmars intensivt värkarbete. Rekommenderas varmt
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Grattis till flickan! Vad härligt att bedövningen hjälpte så bra
  4. 2
    Grattis till flickan! Vad härligt att bedövningen hjälpte så bra
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Grattis!
  6. 3
    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Grattis, önskar jag hade hunnit med att få den smärtlindring jag önskat under denna förlossningen men det hanns inte med...
  8. 4
    Grattis, önskar jag hade hunnit med att få den smärtlindring jag önskat under denna förlossningen men det hanns inte med...
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar