Vibrerande känsla...?
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Vibrerande känsla...?

    Vid livmoderns högsta punkt vibrerar och sticker de i huden och under huden, vad kan de vara?
  2. 1
    Vibrerande känsla...? Vid livmoderns högsta punkt vibrerar och sticker de i huden och under huden, vad kan de vara?
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Jag vet inte om det är samma som jag har. Men jag har en punkt stor som en femma där det ömmar massor i huden. Stramar också. Frågade bm om det och hon sa att vissa får sånna fläckar. Endel bara en och endel massor. Nerver berodde det på tydligen
  4. 2
    Jag vet inte om det är samma som jag har. Men jag har en punkt stor som en femma där det ömmar massor i huden. Stramar också. Frågade bm om det och hon sa att vissa får sånna fläckar. Endel bara en och endel massor. Nerver berodde det på tydligen
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    De låter som en rimlig förklaring med nerver jag har mer än en femmorna dock.. Känns sen en strimma längst hela magen (toppen av livmodern).. Kittlar, spänner och vibrerar! Mysko!
  6. 3
    De låter som en rimlig förklaring med nerver jag har mer än en femmorna dock.. Känns sen en strimma längst hela magen (toppen av livmodern).. Kittlar, spänner och vibrerar! Mysko!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar